#3 Housekeeping

Goodmorning!

Dag 3 alweer, Gaat toch best snel om eerlijk te zijn! Gisteravond heerlijk een drankje gehad (malibu Orange juice)💓 en daarna een potje gekaart en gepoolt/gepooled/gepoold, Whatever😂 was weer even gezellig maar laten we het niet over de standen hebben, Sorry Inge, Kon de vlag niet hoog houden.😢

 

Maar anyway, nu opfrissen, aankleden, en naar het ontbijt toe. Wauw haha, ik voel me nu echt erbij horen in dit uniform (foto volgt nog een keer mam)😋😜 Er staan trouwens al foto's op de foto pagina, En ik ga kijken of ik reacties kan toestaan op die pagina, maar dat even ter zijde.

 

Over 30 min (08:00) begin ik met werken en dan gaan we schoonmaakmiddelen testen en bespreken, ik ben benieuwd.

 

Ontbijt, keuze uit cereals, toast, scrambled eggs, sausages, crispy potatoes. Ik kies voor de cereals en toast, morgen ga ik wel de scrambled eggs proberen, Zag er wel lekker uit!

 

Oké, daar gaan we, uitleg over de middelen en de gevaren ervan. Dat gaat best goed eigenlijk! 

 

Daarna naar 2 kamers gegaan en gekeken en geholpen hoe je het moet schoonmaken, Maar uiteindelijk blijf ik van de retail en ben ik ondersteunend housekeeping.

 

Het is gelukkig wel een heel gezellig team ik voel me prima op m'n gemak. 

 

Daarnaast is het weer vandaag ook prima! Windstil (ja deze keer wel echt) en volop zon, we lopen met met bijna allemaal  in korte broek.

 

Nu even lunchpauze. Wat staat er vandaag op het menu?? Oh het is vissticks en patat en bonen, Naah ik laat de bonen achterwegen🤢 maar neem het andere wel! Ook heb ik zoals gezegd, weer wat sla en een appel.🥗🍎

 

Oke, ik heb nog maar 5 minuten voordat de volgende vergadering begint, en ik moet m'n telefoon nog terugbrengen en naar beneden weer toe dus dat wordt eventjes rennen!

 

Nog meer uitleg over chemische middelen en hoe je bepaalde routines moet volgen.

 

En dan hebben we nog de bed mug, (bed luizen) hoe bestrijden we deze en hoe voorkomen we dit? er zijn zoveel dingen waar je op moet letten waar je helemaal niet bij nadenkt bij housekeeping.

 

Nou, ik bespaar de verdere uitleg over spuug etc.

Eindelijk klaar, half 5, terug naar de kamer waar ik mijn laptop pak en mee neem naar de bar.

 

En toen, ja sorry Carl nogmaals, maar ik liet mijn powerbank vol op z'n hoofd vallen. De deur zit naast zijn hoofdeinde en die was op slot dus ik liep er vol tegenaan en dus viel ie op zijn hoofd, Ja en dan kan mijn lach niet ingehouden blijven hoor hahah.

 

Eenmaal in de bar aangekomen, even met Ruben aan het skypen en vervolgens richting de kantine gelopen om even te eten.

 

Yeahhh, lasagne, en knoflookbrood🥘, love it! En als toetje hebben we chocomousse! heerlijke afsluiter van de dag.

 

Nu weer terug naar de bar, even verder dit verslag typen en daarna nog heel even verder Skypen met Ruben en daarna even met vaders & Inge. Was weer gezellig om ze even te spreken 😃.

 

Ik zie dat ik morgen met retail meeloop voor de bar🍺 vanaf 17;30, dus dat betekent dat ik overdag vrij ben, in dat geval ga ik morgen naar Weymouth toe en de stad een beetje verkennen.

Foto's maken en wandelschoenen inlopen!🏙️

 

Verder is het lekker rustig en ga ik Netflixen,

 

fijne avond en tot snel!

xoxo

 

Reactie schrijven

Commentaren: 7
  • #1

    Roy (woensdag, 21 februari 2018 20:34)

    hey man, heel verhaal weer, maar we hebben elkaar net gesproken en waren dus eigenlijk al op de hoogte haha.Blij je weer ff live te zien en te spreken, en voor strx veel plezier met Netflix en morgen een lekkere wandeldag en shop ze ! Knuf uit Hoorn !
    xxx

  • #2

    Inge (woensdag, 21 februari 2018 20:49)

    Fijn je ff gesproken en gezien te hebben, je verhaal vult de restjes aan :-). En vooral fijn te zien dat je het naar je zin hebt. Benieuwd hoe het straks gaat als de kinder-hoos arriveert.
    Maar morgen dus een rustigere dag, tijd om de omgeving verder te verkennen. Veel plezier, geniet van de mooie omgeving.
    Enne.... dat eten vandaag klinkt wel heel goed haha.
    Knuffels en xxx

  • #3

    Petra :) (woensdag, 21 februari 2018)

    Wat een super verslag...echt leuk om te lezen. En fijn dat het zo goed gaat en je het naar je zin hebt. Dikke knuffels van ons, ��❤��

  • #4

    Oma Gea, Opa Douwe (woensdag, 21 februari 2018 20:52)

    Goh ik had niet verwacht om vandaag weer een heel verslag van je te kunnen lezen, maar wel gezellig hoor.Je heb je draai al helemaal gevonden denk. Morgen leuk naar Weymouth. Veel plezier hoor en tot een volgende keer. Liefs uit Zwaag xxx

  • #5

    Marga (woensdag, 21 februari 2018 20:52)

    Hoi mop,
    Zijn we weer,� haha.
    Wat is het toch fijn en leuk om jou verhalen te lezen�, je schrijft boeiend en dat is fijn om te lezen.

    Je hebt alweer een drukke dag gehad gehad en weer veel geleerd zo te lezen.

    En ik ben zo blij dat je het zo naar je zin hebt en dat je al vrienden gemaakt hebt, al betwijfel ik of Karl je nog als vriend ziet�.

    Morgen weer een leuke dag, hoop ik, zal wel wennen zijn om in de avond te werken, maar ook dat zal wennen.

    Lieverd ik wens je morgen op de dag heel veel plezier en heel veel succes morgen avond mee werken.

    Dikke kus en ik wacht je volgende verhaal weer af�.
    Ly❤❤

  • #6

    Opa en oma (woensdag, 21 februari 2018 21:16)

    Lieffie zoals afgesproken gaan wij appen

  • #7

    Evert (donderdag, 22 februari 2018 16:04)

    Blij om te zien dat je t naar je zin hebt! Lekker wennen die english breakfast haha. Konden wij maar lopen met korte broek..

    Have fun!