#5 Relaxday & Bar shift

Pfff, wat had ik mijn slaap even nodig zeg. Om 10 uur wakker geworden en dus ontbijt niet gered (belachelijke tijd ook tussen 7 en 8). Maar ik was er op voorbereid want gisteren in de stad heb ik brood meegenomen voor dit soort gevallen 👌🏽😏 Soms kan ik wel nadenken haha. Gister avond mijn eerste bar shift gehad en het ging wel aardig, het verstaan als ze wat bestellen is het lastigste. Ze praten zo snel en die namen zijn onduidelijk. Maar ik deed het goed en mijn engels is heel goed zei Lewis, een van de teamleaders. Daarna nog even met wat PGL staff blijven zitten en gezellig gepraat. 

 

Vanavond de eerste echte gasten die langskomen en dit wordt een heel druk weekend zeggen ze (iets met rugby weekend dus iedereen is in de bar). Dus ik word meteen in het diepe gegooid... Leer je het hopelijk wel het beste door. 

 

Ik moet ook toegeven, ik heb best heimwee, en dat is iets wat ik niet had verwacht namelijk, ik vind het heel leuk en alles hier, maar dan denk van ik ben over 5 maanden pas thuis enzo, en dat is iets waar ik momenteel nog wel mee struggle. De tijd zal het leren, hoop ik tenminste🙈. 

 

Nu even langs Charly om een kleinere broek te krijgen, veel te wijd zijn deze broeken though, nu een S proberen. Ook meteen creditcard met haar geregeld zodat ik volgende week geld gestort kan krijgen💶💰. 

 

Oké deze broek zit al beter, maar nog steeds te wijd... misschien moet ik net als haar een XS gaan proberen 🤔

 

Anyway, zo nog even aan School en dan skypen met zussie en Mike😊

 

Was weer even gezellig zo op Skype! Niet dat Skype erg meewerkte met de camera en verbinding, maar dat is niet zo anders dan we gewend zijn🙄. 

 

Xoxo (voor wie niet weet dat het betekent "hugs & kisses" 😉😊😘

Reactie schrijven

Commentaren: 4
  • #1

    Marga (vrijdag, 23 februari 2018 18:54)

    Hoi lievie,
    Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt, en dat verstaan gaat vanzelf goed komen, je kan ook vragen of ze iets langzamer willen praten zodat je het beter hoort�.

    Geloof me mop, deze eerste weken zijn het moeilijkst, maar ook dat gaat je lukken��, je weet dat we je niet vergeten en je continu volgen.
    Als je straks volop ih ritme zit heb je niet eens tijd om aan ons te denken, haha.
    Maar geloof me, het komt zeker goed.

    Lieverd succes met de drukke en we contacten weer.

    Love u❤❤

  • #2

    Roy (vrijdag, 23 februari 2018 20:20)

    hey man, weer een heel verhaal zo. Maar ook leuk om te lezen. En tja, nu dus het echte werk aankomend weekend...maar ook daar sla je je gewoon doorheen, juist de praktijk is voor jou vaak de beste leerschool.
    En wat de heimwee betreft...de eerste periode is het lastigst, doordat je dan beseft dat je nog zo'n lange tijd daar zit....
    Maar als je eenmaal in je ritme zit, vrienden hebt gemaakt en veel ah werk bent zul je zien dat de tijd zo voorbij is.
    Over een maand komen wij alweer langs (3 weken zelfs al :-) )

    Maak er een mooie tijd van, en met Skype en mail/whats app blijft het thuisfront in ieder geval op de hoogte...en ach, hoever is het nu eigenlijk....paar uurtjes zwemmen en je bent weer thuis hahaha
    Het gaat je zeker lukken !

    knuffie !
    xx

  • #3

    Inge (vrijdag, 23 februari 2018 20:31)

    Aloa man, de dag van gister maakte in elk geval dat je dus goed en lang hebt geslapen :-). Althans...lang genoeg om de scrambled eggs te missen (als die er waren, maar ja... dat weet je niet haha). Gelukkig heb je elk geval je eigen broodvoorraad... anders pas je straks het kleinste maatje ook niet :-(.....
    De taalbarrière blijft je dus nog even achtervolgen, maar zal vast niet lang duren. Je bent er nog maar net hè, Heeft tijd nodig. En dat geldt ook voor de heimwee. Nu is dat je thuis, duurt alleen nog ff voor dat helemaal zo voelt. Altijd lastig, zo in het begin. Maar komt wel goed met je daar.
    Enne....op afstand zijn we gewoon heel dicht bij!
    Dikke knuffffssss en xxx

  • #4

    Kimberley (zaterdag, 24 februari 2018 13:43)

    Leuk je weer gesproken te hebben en een soort van gezien te hebben �.
    Je schrijft weer heerlijke verhalen! Hoe is je echte bardienst verlopen met de klanten? Vast goed gegaan!
    Goed eten want anders zwem je straks in je kleding ipv in de zee.. Haha. Je loopt be op en af dus genoeg eten voor de verbranding.

    Lees je verhalen snel weer.

    Xx