#6 Oh what a day!☀️

Goedemorgen! 

Naja ik zeg eigenlijk wel elke keer goede morgen, maar zodra ik dit plaats is het eigenlijk al avond of verder in de middag🙈😂.

 

So let's try this again, goede- morgen/middag/avond of misschien zelfs al nacht.

 

Gisteren mijn tweede barshift gehad en hij zei dat ik een perfecte barman ben 😊 super leuk om te horen en alles ging goed! (Dus bij deze je antwoord zussie). Naar mate de avond vorderde, des te meer ontspannen ik werd en de lach op mijn gezicht nog meer groeide dan toen ik begon, Blijft op het begin altijd spannend en zal het ook nog wel even blijven natuurlijk! 

 

Vandaag loop ik mee weer met de housekeeping, maar nu gaan we het echt uitvoeren. daarna zal ik Rikki (retail manager) even opzoeken om te bespreken hoe en wat m.b.t. school.

 

Wat een heerlijke ontspannen dag zo in de zon, alleen jammer dat de wind nog best koud is, maar dat mag de pret niet drukken!

 

Om 10 uur begonnen met housekeeping en we gingen meteen crossbuns eten, I love them! (Zijn een soort krentenbollen maar dan anders hahah).

 

Daarna een aantal kamers checken en om half 4 was ik alweer klaar! En aangezien het een heerlijke dag is, is het tijd om mij om te kleden en te gaan wandelen! Dus hop, wandelschoenen aan, GPX mee 😉😉 en rugzak op met mijn zonnebril erin, onee ik bedoel mijn normale bril, mijn zonnebril heb ik natuurlijk op! Deze keer ging ik niet richting Weymouth maar de andere kant op. Ik vind deze kant op persoonlijk mooier dan richting Weymouth, dus ken je nagaan hoe mooi dat is hahaha.

 

Ik zit trouwens te denken om geen foto album meer te maken, maar per log de foto's er al onder te zetten, dan staan de juiste foto's bij het juiste verhaal! indien dat gebeurt, zal ik de foto's sorteren bij de juiste blog en het tabblad foto's verwijderen. hetzelfde geldt voor het mapje filmpjes waarschijnlijk! Laat in de reactie even weten wat jullie prettiger kijken vinden 🙂.

 

Zodra ik dit weet plaats ik deze foto's meteen op de goede plek!!💋

 

Om half 6 ben ik na het wandelen weer thuis gekomen en omgekleed. Vervolgens naar de eetzaal gegaan en patat, broccoli en krokante kip reepjes gegeten, erg lekker!

 

Nu ga ik lekker naar de bar, nee deze keer niet om te werken, maar om zelf een drankje te doen met een aantal anderen! Zin in!

 

Hoe ziet jullie leven er eigenlijk momenteel uit (zo zonder mij erin hahah😛)

 

Ik lees het graag!

 

Liefs,

 

xoxo

Foto's

A walk to Osmington Mills

Reactie schrijven

Commentaren: 9
  • #1

    Roy (zaterdag, 24 februari 2018 21:06)

    hey man, leuk verhaal weer...elke dag weer wat nieuws, en langzaam maar zeker ben je daar ingeburgerd voor je er erg in hebt ;-) En vooral als het goed gaat zal dat ook sneller zijn, maar ook als er mindere dagen tussen zitten zul je beseffen dat het er allemaal bij hoort. Dat heb je hier immers ook. Foto's onderaan een verslag lijkt mij beter en prettiger; de opa's en oma's hadden de foto's namelijk ook nog niet gezien, het is dan best veel heen en weer klikken.
    Have fun vanavond, geniet er van en tot je volgende blog. Hier alles o.k., maar natuurlijk is het een stukkie stiller als je er niet bent. Maar doordat we je verhalen lezen voelt het toch dichtbij! Knuffie, ly ! XX

  • #2

    Inge (zaterdag, 24 februari 2018 21:08)

    Wat klinkt dit toch weer als een heerlijke en fijne dag. Weer wat bijgeleerd dus. En daarnaast weer een stukje omgeving verkend.
    Is dit stilte voor de storm, of zal je hier straks ook nog tijd voor hebben? Ik hoop het voor je :-).
    Inderdaad een idee, om de foto's per blog te plaatsen. Hebben we meteen de juiste plaatjes bij het verhaal. Zag dat in de map foto's het wel een hele verzameling wordt, van alle dagen bij elkaar.....
    Tja ons Mitchell-loose leven :-(.... Gek hoor.... Missen je hier.
    Maar gelukkig binnen een paar weekies alweer real-live contact.
    Kijken er naar uit!!!
    Veel plezier vanavond, en gedraag je wel een beetje he hahaha
    Dikke knuffel en xxx

  • #3

    Kimberley (zaterdag, 24 februari 2018 21:10)

    Hi stinkie,

    Ten eerste. Foto's en filmpjes bij je verhaal is wel makkelijker inderdaad en handiger terug te zoeken.

    Fijn dat je bardienst goed ging en housekeeping ook. Zie je maar weer dat je je weer druk maakt voor niets haha.

    Wat fijn dat je er nog lekker op uit bent geweest. Ben benieuwd naar de omgeving in real-life.

    Tot zover is mijn leven zonder jou hetzelfde als mijn leven met jou. Haha zo vaak zien we elkaar niet aangezien we niet naast de deur wonen. Dat zal op langer termijn wel anders wezen. Tevens het idee en weten dat je ver weg bent voelt als een gemis. Kan niet wachten tot ik daar ben.

    Succes morgen

    Liefs�

  • #4

    Oma Anneke (zaterdag, 24 februari 2018 21:33)

    Fijn dat je het naar je zin hebt.En dat je ook al wat van de omgeving hebt gezien.Dat je bar dienst ook goed gaat.Veel plezier vanavond groetjes en liefs Omaxxx

  • #5

    Marga (zaterdag, 24 februari 2018 22:31)

    Hoi lievie, zo blij om te horen/lezen haha,dat het zo goed met je gaat,(hoef ik me ook niet ongerust te maken��) en dat ze zo tevreden over je zijn(had ik wel verwacht, haha).

    Wat heerlijk dat je weer een stukje omgeving hebt verkend, mischien ook gezellig om lekker te wandelen met andere??

    Foto's bij desbetreffende verhaal is altijd makkelijk hoor, hoef je niet zo'n lange rits foto's te bekijken en is het wat overzichtelijker.

    Hier is het erg stil zonder jou hoor, ondanks dat je vaak weg was.

    Ik hoop dat je een fijne avond hebt gehad(niet teveel drinken he,��:)?

    Voor straks slaap lekker en tot je volgende blog.

    Ps, foto's ga ik zo bekijken xxx

  • #6

    Oma Gea, Opa Douwe (zondag, 25 februari 2018 10:26)

    Wat weer een mooi verslag van alles wat je daar doet. Was er vast van overtuigd dat je het daar goed zou doen en dat je er je draai wel zou vinden. Nu nog een loop-maatje om samen de omgeving te verkennen en dan is het helemaal fijn. Dus alles krijgt z'n plekkie he.
    Het is wel leuker dat je nu de foto's er gelijk bij zet. Wij moesten inderdaad zoeken om alles te bekijken zoals je papa Roy vertelde ( moest ie eigenlijk niet doen he) maar ja!!!
    Fijne werkdag en tot de volgende keer.
    Dikke knuffel van ons!!

  • #7

    Marga (maandag, 26 februari 2018 07:06)

    Hoi lievie,
    Wat een onwijs mooi filmpje, en zo lekker rustig he, en dan dat uitzucht.
    Ik zeg GENIETEN!!

    Ly❤❤

  • #8

    Roy (maandag, 26 februari 2018 07:12)

    leuk gedaan dat filmpje !
    Lijkt me een heerlijke wandeling...bedankt voor de tip ;-)
    Knuffie xx

  • #9

    Kimberley (maandag, 26 februari 2018 07:38)

    Gaaf filmpje en foto's!
    Mooie omgeving hoor. Genoeg te bewandelen dus haha. Xx