#8 Burgers!!

Oef, de wekker gaat alweer. Is het alweer 7 uur? Nu snap ik wel waarom ik gisteren in eerste instantie om 9 uur uit de bar wilde vertrekken, ik zou alleen even met Laura Skypen, maar net op het punt dat ik weg wilde gaan, kwam de groep net binnen.

 

Hmmm misschien toch maar een drankje dan. Terwijl ik mijn drankje krijg, daag ik Rhiannon uit om een potje te Poolen. Tikt ze de zwarte bal in het gat... DUS IK HEB GEWONNEN!!😃 Gebeurt nooit dat ik dat kan zeggen dus ik ben blij, ook al is het door een fault gebeurt. nog een potje dan, en dit is een spannende, we zijn allebei zo slecht, dat het wel steeds gelijkmatig verloopt. Uiteindelijk wint Rhiannon helaas met 1 bal verschil. Oke, nu echt  tijd om te vertrekken, het is tenslotte ook alweer half 12, oeps.

 

En ja, dan word je nu dus om 7 uur wakker om te werken bij de housekeeping. Even opfrissen en door naar het ontbijt. Natuurlijk weer geen scrambled eggs, het is al weer bijna een week later en ik heb nog niks ervan geproefd. Oke, na wat broodjes jam is het tijd om naar de meeting te gaan. Ik zit bij Lance ingedeeld en we zorgen weer voor een aantal (voor mij nieuwe) taken. Mijn god, ik denk dat ik zo'n 40 bedden heb opgemaakt, en ik kan nou niet zeggen dat ik het een prettige taak vind om te doen. Maar het was wel gezellig en ik deed het weer goed zei Marie, de housekeeping manager.😃

 

16:30, ik ben klaar met werken! Tijd om Alex op te zoeken want wij gaan naar Weymouth toe waar de andere groep, met onder andere Rhiannon, lucy, Benji, John en Tarryn op ons wacht. Alex zorgt ervoor dat de taxi klaar staat om 17:10 en ik ga snel even een warme douche nemen. Het is zo koud buiten, begin deze week liepen we in korte broeken, en vandaag hadden we zelfs sneeuw! Oke, het waren misschien maar 5 minuten een zachte dwarrel van sneeuw, maar toch, het is en blijft sneeuw.

 

Zo, op naar Weymouth. We worden afgezet zoals gevraagd bij Finn's pub. een leuke pub waar een soort hippieachtig figuur achter de bar staat, lang haar, skinny jeans met wijde onderkant en een strak shirtje. Zag er wel komisch uit. Maar goed, zoals jullie aan de titel misschien al zien, zijn we niet zomaar naar Weymouth gegaan, we gaan met z'n allen Burgers eten!

 

Oke, fijn dit, de Burgerbar is dicht op maandag.... WHYYY?!?! Dan maar een ander restaurant, een super leuk restaurant met een vintage uitstraling en de wanden hangen vol met schilderijen. Ook hier hebben ze burgers en heerlijke desserts.

 

Master Chicken burger, with bacon, cheese, bbq sauce & salad. Love it! En als dessert Salted Caramel Cheesecake!! l-o-v-e i-t.

 

Ik ben best moe en bellen een taxi om weer terug te gaan, maar eerst nog langs de Tesco om haarlak, choco cookies en brood te halen.

 

Het was weer een enerverend dagje vandaag en morgen ook lekker vrij. Even kijken wat ik ga doen nog.

 

Slaap lekker!

 

ps; foto's staan voortaan onder de blog indien deze zijn gemaakt (Kim😉)

 

pps: Kamergenoot is al iets te verstaan hoor Inge, soms verstaat hij mij niet, niet omdat ik het niet kan, maar vanwege ander accent zegt hij hahaha.

 

xoxo

Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Kimberley (maandag, 26 februari 2018 22:37)

    Oh jammy!! Salted Carmel cheesecake ��� en honeycomb.. Omg. Je maakt weer jaloers.. Leuk dat jullie met z'n alle zijn gaan eten. Gezellig! Je past er al helemaal in hé. Fijn voor je.
    Yes I know.. Foto's onder je tekst. Hahah.
    Ben benieuwd naar je accent straks. Een mengeling van iedereen die daar Engels spreekt. Hihi.

    Xx

  • #2

    Roy & Inge (maandag, 26 februari 2018 22:47)

    hahaha, wat een leuk verhaal weer... Tja, nog steeds geen scrammbled eggs ;-) Maar ja, het zal er ooit een keer van komen, toch ?
    Dit keer een reactie van samen, weer eens wat anders. Ik (Roy) schrijf nu als eerste, Inge neemt het straks over.
    Leuk dat het onderling ook zo gezellig is met elkaar...toch prettig om met elkaar leuke dingen te gaan doen.
    En dan gezond eten :-) :-) Zag er erg lekker uit ! Maar morgenochtend chocolade koekjes ? Tja, daar heb ik dan m'n bedenkingen bij hahaha....hoewel het er wel erg lekker uitziet !

    Leuke tent trouwens waar jullie gegeten hebben, daar kunnen we in maart ook wel ff heen... ;-)
    Inge gaat nu verder voordat ik alles heb geschreven....in ieder geval veel plezier morgen met wat je gaat doen !
    Tja, anders val ik in herhaling, is alles al gezegd haha.
    Inderdaad weer een leuke dag achter de rug. Dus toch laat gemaakt he. Blijven oefenen met poolen, wordt het vast nog wel eens wat...
    Maar uhhh....zo koud als hier kan het niet zijn toch? Bevroren oren op de fiets brrrr. Maar wel heel mooi weer, dat dan weer wel.
    Wat heb je heerlijk gegeten zeg. Althans, zag er heerlijk uit. En inderdaad ziet het er super gezellig uit. Check maar alvast of ze Inge-proof eten hebben :-).
    Benieuwd wat je activiteiten gaan worden morgen.
    Alvast veel plezier met alles, en tot het volgende verhaald.

    Heel dikke knuffels en xxx van ons
    denken aan je :-)

  • #3

    Marga (maandag, 26 februari 2018 23:10)

    Hoi lievie,
    Wat heerlijk zo, met een groep lekker uit eten.

    Hier is het ook erg koud hoor, vandaag ook wat dwarrelsneeuw gehad(was wel erg weinig, maar met jouw woorden te spreken, het was toch sneeuw��).

    Benieuwd wat je morgen morgen gaat doen, maar ook dat zullen we zeker lezen.

    Lieverd, slaap lekker en tot je volgende verhaal.

    Ly❤❤