#12 Sneeuwschuiven

Een hele koude maar goedemorgen!

 

pfff wat is het koud, en dat terwijl de kachel gewoon aanstaat. Vandaag staat de housekeeping voor de deur en morgen ook.

 

Eerst maar gaan ontbijten. Mijn god, wat is het glad buiten! ik zet 1 stap buiten en lig al bijna onderuit. Het is vannacht gaan ijzelen en nu zit overal, maar dan ook echt op alles een centimeter ijs. Op het asfalt, op de borden, op de deuren, op de auto's, op de hekken etc. het 25cm diepe ijs is ook bedekt met een laag ijs, dus dat betekent dat je zelfs door het ijs zakt eerst voordat je op de sneeuw staat. Maar anyway, ik heb de daling naar het ontbijt overleeft! Ik baal alleen dat er weer geen scrambled eggs zijn... Ik begin er in de komende blogs pas over op het moment dat  ik het ook daadwerkelijk gehad hebt, anders spreek ik er over in iedere blog🤣

 

Maar anyway,het is dus de bedoeling dat we de maintenance gaan helpen de wegen vrij te maken, gezien er 6 scholen komen en 3 scholen vertrekken moeten.

 

Oftewel, sneeuwschuiven om 8 uur "s ochtends vroeg... Ik doe maar mijn wandelschoenen aan gezien die iets meer grip hebben dan m'n gympies.

 

Oh my god, sneeuwschuiven vanaf vanmorgen 8 uur en ik ben nu pss om 3 uur in de middag klaar. Niemand voelt zijn rug/handen/benen meer.

 

Nog een klein 1,5 uur te gaan en de 6 scholen hebben afgezegd.. Dus tot nu toe komt er niets binnen vandaag, maar hebben we er in elk geval voor gezorgd dat de 3 bussen weg konden.

 

Eindelijk klaar, heerlijk naar huis toe, en een warme douche nemen, ik heb het zo koud, en ik ben zo moe, dat ik vanavond ga proberen om op tijd te slapen.

 

Eerst met mam weer even geskypt😊.

Nu is het tijd om te slapen, ik ben kapot en ik heb geen zin meer om iets te gaan doen.

 

Goodnight everyone!

 

xoxo

 

antwoorden op jullie vragen uit de vorige blog:

@pap: ik heb er niet naar gekeken eigenlijk, ik doe dat zodra ik hem weer klaar leg voor de volgende keer. Daarnaast weet ik niet waarom niet iedereen reageert, maar dat maakt niet uit hoor, moeten ze zelf weten haha.

 

@kim: ik zal op de pudding letten, pudding is hier inderdaad gewoon een naam voor dessert eigenlijk. Ik heb wel een aantal desserts gehad van apple crumble met vanille saus er overheen. love it!

 

@laura: Neeee, ik heb nog geen sneeuwpop gemaakt en er ook niet echt tijd en zin in gehad eigenlijk nog. Misschien nog maar denk niet dat het nog kan gezien alles uit ijs bestaat.

 

xoxo

 

Foto's

Reactie schrijven

Commentaren: 7
  • #1

    Marga (vrijdag, 02 maart 2018 22:00)

    Hoi Lieverd,

    Ik ga nu eigenlijk niks schrijven, we hebben elkaar net gesproken en het een en ander doorgenomen ivm onze trip.

    In ieder geval slaap lekker straks en kleed je maar goed aan, ook vannacht, voor als je er wel uitmoet��

    Fijn je weer even gesproken te hebben en we contacten weer.

    Dikke kus, ly �❤

  • #2

    Marga (vrijdag, 02 maart 2018 22:07)

    Ben ik weer even��.
    Erge mooie foto's en idd erg wit.
    Voorzichtig morgen he!!

  • #3

    Roy (vrijdag, 02 maart 2018 22:16)

    Hey man, tja, de nadelen van dit weer....begrijpelijk dat de klassen hebben afgezegd, geen onnodige risico's nemen. En jullie dus lekker in de weer met sneeuw schuiven, lekkere klus ! Je had beter je schaatsen aan kunnen doen ipv je wandelschoenen hahaha.
    Balen dat er weer geen scrambled eggs waren, maar je zit er nog een tijdje, je zult het vast en zeker een keer meemaken.

    Afijn, je hebt in ieder geval nuttig werk verricht vandaag.
    Nu weer lekker uitrusten.
    Slaap lekker, werk ze morgen en veel plezier alvast zondag.
    Volgende week weer een keertje skypen ?

    knuf xx

  • #4

    Oma Anneke (vrijdag, 02 maart 2018 22:43)

    Wat zijn het mooie foto's van sneeuw schuiven wordt je wel een beetje warm maar wel warm aan kleden.Tot de volgende keer xxx �

  • #5

    Kimberley (zaterdag, 03 maart 2018 07:20)

    Hee stinkie,
    Leuk werk dat sneeuwschuiven.. � maar je hebt weer goed je best gedaan.
    Onee nee de Yorkshire puddings is geen dessert. Het vervangt aardappelen in een gerecht of als bijgerecht. �

    Tot vanmiddag op Skype.

    Xxxx

  • #6

    Oma Gea, Opa Douwe (zaterdag, 03 maart 2018 19:58)

    Hoi hoi, Dus je ben daar aan het spierballen kweken met dat sneeuwschuiven haha. Weet je Mitchell het is hartstikke nuttig werk� Maar dan moeten ze natuurlijk niet afzeggen om te komen, jammer.
    We vinden je verslagen altijd heel leuk en wat een mooie foto's
    Het ziet er daar toch wel heel mooi uit hoor.
    Nou liefje tot een volgende keer, knuffel uit Zwaag.

  • #7

    Inge (zondag, 04 maart 2018 19:42)

    Hey man,
    een verlate reactie, door omstandigheden ff niet op de laptop geweest. Maar pappa praatte me gelukkig wel bij :-).
    Wat een mooie foto's, lijkt wel een ski-oord. Krijg meteen zin om de latten onder te binden haha. Wil je ook nog een x toch? Moet er echt maar s een keer van komen :-).

    Hoop dat de langere nachtrust je goed heeft gedaan, en je weer op temperatuur bent gekomen.
    Big hug en xxx van mij