#13 It's a b̶e̶a̶u̶t̶i̶f̶u̶l rainy day

"housekpeeping"
"housekpeeping"

haya!

 

Wat een vroegte weer, 7 uur, maar ik heb mijn slaap wel weer even gepakt, al voel ik mij nog steeds niet optimaal, zowel vermoeid als een keelpijn en snotterig. Komt denk ik toch door de lange tijd in de kou gisteren want ik ben niet de enige die er last van heeft.

 

vandaag weer een dagje housekeeping en dus zorg ik er voor dat ik extra warm gekleed ben!

 

Oke, misschien had ik eerst kunnen kijken hoe warm het buiten was, ja hoe WARM het buiten is... Gisteren was het -5 graden en nu is het om 7 uur al 8 graden boven nul! Gelukkig niet koud, maar wel regenachtig. De sneeuw is dan ook al voor 3/4 verdwenen, maar dat scheelt weer voor de housekeeping.

 

Yes er is eindelijk scrambled eggs in de kantine!!! Maar ze hebben niet zoveel dus krijg ik maar een klein beetje, ach elk beetje is meer dan niets he😊

 

Hmmm, nu denken jullie waarschijnlijk dat het een hmmm van lekker is, maar het is meer een hmmm van een anti klimax.. Er zit bijna geen smaak aan en had er meer van verwacht met wat ik ken van het Apollo hotel..maar we houden hoop en volgende keer probeer ik het gewoon weer opnieuw!

 

Op naar de housekeeping en er moeten best veel dingen geregeld worden. Maar Marie (volgens mij schrijf ik het overal anders), de manager, was zeer tevreden en ze zei dat ze een goed woordje al had gedaan bij Rikki en dat ze daar geen spijt van heeft gekregen😃

 

Nu het half 4 is, ben ik lekker klaar en kan ik me omkleden en m'n laptop in orde maken voor Skype zo met Kimberley.

Super gezellig om d'r weer even gesproken te hebben.

 

Pap, Inge, Kim en ik gingen daarna ook nog even groeps-skypen en dat skype blijft toch altijd nog een dingetje. Connectie die niet goed loopt, de ander loopt vast en hoort de helft niet, dan valt de ander weer weg, maar we hebben weer leuk gepraat en gelachen!

 

Nogmaals gefeliciteerd pap🎉

 

vanavond de bar in met de staff en daarna zie ik het allemaal wel weer, nu eerst m'n was maar gaan opvouwen zodat ik er weer tegenaan kan!

 

fijne avond en liefs!

 

xoxo

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 5
  • #1

    Marga (zaterdag, 03 maart 2018 23:25)

    Hoi mop,
    Aan de ene kant is het jammer dat de sneeuw minder wordt voor je, maar het temperatuur verschil is wel heel erg groot��.
    Ik hoop dat je nu niet te warm gekleed was, ��.

    Hoop voor je dat de volgende x de scrumble eggs wel lekker zijn(niet te hopen voor je dat ze altijd zo smaken��)

    Mop, fijne avond en we contacten weer.
    Slaap lekker voor straks �❤�❤. Ly

  • #2

    Inge (zondag, 04 maart 2018 19:32)

    Aaahhhh, heb je eindelijk scrabbles eggs, valt het tegen :-(. Hopelijk is de herkansing beter.. houdt vooral hoop!!
    Het werd dus geen sneeuwschuiven. Waarschijnlijk is vandaag alles inmiddels verdwenen? Tijd dus om het arsenaal aan schoonmaakmiddelen te gaan gebruiken... wat een keuze. Weet je inmiddels wat je voor wat moet gebruiken? Wel allemaal spuitflessen zie ik , gemak dient de mens, zelfs (of misschien wel juist) bij jullie. Fijn dat je elk geval de verwachtingen hebt waargemaakt.
    Vandaag genoten van je vrije dag? Een fijne relaxdag gehad of toch nog op pad geweest? Hoop elk geval dat je je weer wat beter voelt en het gesnotter waar dan ook achter hebt gelaten.
    Nu de kou is verdwenen zal het ook wel drukker worden met groepen, die nu wel de voordeur kunnen bereiken. Benieuwd hoe het je deze week vergaat met alles.

    Was fijn gister weer te hebben geskyped, leuk zo met z'n 4-en. Al ging het niet helemaal soepel haha. Gelukkig binnenkort gewoon live :-).

    Liefs en dikke knuf,
    xxxx

  • #3

    Roy (zondag, 04 maart 2018 19:54)

    Yo Mister,

    tja, uitgebreid gesproken via de Skype, een hilarische editie hahaha...maar wel leuk zo op deze manier, volgende keer met de opa's en oma's en Petra erbij ? Moeten we alleen afspreken dat we om de beurt kunnen praten, anders wordt het één kippenhok hahaha.
    Ben benieuwd hoe het je vandaag vergaan is, en hoe je je voelt...mede op basis daarvan zul je óf op pad zijn gegaan, óf thuis gebleven en een relax dag hebben gehouden.
    We lezen het wel weer.
    Sterkte in ieder geval, hoop dat je je weer wat beter voelt.

    dikke knuf en liefs
    XXX

  • #4

    Oma Gea en Opa Douwe. (zondag, 04 maart 2018 21:54)

    Hoi man, ik hoop dat je niet echt de griep krijg, is het alweer een beetje beter geworden? Die sneeuw en die kou ook he en dan nu dat temperatuur verschil is ook niet gezond. Hier is het ook weer veel aangenamer. Wat een schoonmaakspullen staan er op de foto, ga je dat zelf ook allemaal gebruiken�.Fijn dat ze zo tevreden over je zijn, geeft een goed gevoel.
    Tot je volgende verslag!! Liefs van ons.

  • #5

    Kimberley (zondag, 04 maart 2018 23:55)

    Hey monkey,

    Was erg gezellig je weer even gesproken te hebben en daarna ook nog met z'n 4tjes op Skype. �

    Hopelijk een beetje opgeknapt en vandaag er lekker op uit geweest.

    Benieuwd naar je volgende verhalen.

    P.s. Hier was het vandaag ook ineens weer "lente'. Raar klimaat. Haha

    Xx