#15 Fancyland

Hello hello!


Een nieuwe dag, een nieuw avontuur😊. Vandaag komen er weer nieuwe scholen binnen en dat betekent dat er weer wat leven in de brouwerij is! Vandaag weer een normale dag bij de housekeeping. Al zit het weer niet echt mee, volop regen... maar ach, langzaam maar zeker komt het mooiere weer wel in de buurt😊. 


Daarnaast ben ik om half 4 al klaar dus heb ik nog een rustig middagje voor de boeg👌🏽. Naja, dit zal een korte blog worden want ik heb niet zoveel gedaan eigenlijk... gewoon housekeeping zoals ik dat vaker heb gedaan. 🙈


Oja! Dat is misschien wel leuk om te vertellen, maar zoals je aan de titel misschien al kan zien, denk je waarschijnlijk, hmmm fancyland, wat houdt dat in?! Nou dat zal ik even uitleggen 😏.


Het verblijf van het personeel is verdeeld in 2 groepen, de "getto" en "fancyland". De getto is het gedeelte dat altijd voor het personeel is geweest en daardoor vrij basic en eenvoudig. Fancyland daarentegen, was tot vorig jaar voor de gasten en die kamers zijn daardoor iets groter en luxer ingedeeld. En die zijn dus sinds dit jaar ook voor personeel! Nu was er een plek vrij naast Hannah en heb ik die kamer gekregen! Ik heb het met Karl besproken en die vond het prima dat ik daar heen ging! Nu krijg ik over ongeveer 2 weken een nieuwe kamer genoot en Karl ook, geen idee waarom hij nier mee kon maar we bespraken het samen en we vonden het beide in orde. Nu is mijn badkamer verdubbeld en kan ik douchen zonder te hoeven bukken of dat ik m'n arm stoot omdat het zo smal is. Nu heb ik zelfs een bad erbij gekregen😏👌🏽.


Daarnaast is mijn uitzicht ook nog eens een stuk beter geworden en leef ik nu naast hannah! Super gezellig😊😊.


Vanavond weer even een potje poolen tegen Rhiannon en Tarrijn. Hopelijk win ik weer! Vorige paar keren gingen steeds beter namelijk en won ik al een aantal keer!


Goodnight en morgen zal ik kijken voor foto's van het uitzicht!


Xoxo

Video van de oude kamer

Video van de nieuwe kamer

Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Marga (maandag, 05 maart 2018 21:39)

    Ben ik weer, haha.
    Wat fijn dat je een andere kamer hebt, alleen heb ik het idee dat hij kleiner is dan de andere kamer(bedden staan dicht bij elkaar heb ik het idee, en m dat was in je andere kamer volgens mij niet), misschien zie ik het verkeerd hoor��.
    Wel gezellig dat je bij Hannah in de buurt slaapt, kunnen jullie lekker beppen samen��.
    Maar hoezo kreeg jij een andere kamer?

    Hoop dat je gewonnen hebt met poolen, haha.

    Slaap lekker voor straks en tot de volgende blog. ❤❤

  • #2

    Roy (dinsdag, 06 maart 2018 21:09)

    Hoi man,

    twee x een blog, zowel van gisteren nog als van vandaag....ik schrijf dan bij dit blog, het volgende sla ik dan over :-) Daar staan tenslotte al twee reacties hahaha.
    Wel gaaf dat je een andere kamer hebt...in ieder geval luxer, hopelijk is ie niet te klein qua indeling mbt de slaaplekken ? Het is net geen twee persoons bed hahaha...misschien dat Karl daarom wel denk van "uuuhhhmmmm"..... :-) :-)

    Maar wel lekker zo relaxed de dagen doorkomen....ik beedoel door de afwisseling, daardoor heb je de ene dag overdag lekker de tijd en ruimte om wat te doen/ondernemen, de andere keer s'avonds. En bedenk dat je daar zit voor je opleiding, dus je school/huiswerk gaat voor op de rest...
    Gelukkig heb je al veel voorgewerkt thuis, maar profiteer van het feit dat je in een unieke situatie zit, en je hebt nog voldoende tijd om aan je sociale contacten te werken...en anders een keer (of meerdere keren) geen blog maar een samengevat verslag of zo...maar afijn, je weet daar zelf je weg wel in te vinden.

    Hoest poolen gegaan ? Ben je ingemaakt, of heb je het laken door midden gescheurd met je keu ? :-) Of heb je je concurrentie in weten te maken.

    Have fun daar, werk lekker en succes met alles. Ben benieuwd of het nog lukt met Skypen met opa en oma hahaha...opa weet nu hoe het moet, dus moet goed komen ;-)

    dikke knuf en geniet van je nieuwe kamer
    XXX

  • #3

    Kimberley (woensdag, 07 maart 2018 17:23)

    Hee mitch,

    Wat fijn dat je nu een andere kamer hebt. Hopelijk idd ruimer voor je en genoeg opbergruimte? Hopen dat je een leuke nieuwe kamergenoot krijgt.

    Liefs xx