#16 Just an ordinary day

Een nieuwe dag, een nieuwe kamer. Heerlijk wakker worden zo in een nieuwe kamer. Met een mooi uitzicht over het hele park en het water, kan deze dag niet beter beginnen! Of toch wel! Een nieuwe badkamer met een heerlijke douche!! dus daar gaan we eerst maar gebruik van maken.

 

Vandaag begin ik pas om 17:15, dus ik kan rustig aan doen.Ik ben van plan om een rondje te lopen in Osmington zelf en daarna wat aan school te doen. Het is erg zacht weer buiten, temperatuur is goed genoeg om met jas open te lopen en het is hier en daar bewolkt/zonnig.

 

Maar eerst even lunchen, ik neem weer brood want gepofte aardappel met bonen zie ik niet echt zitten in de middag...

Ik vraag om wat kaas en ham voor op m'n brood, krijg ik 7 plakken ham, en een half bord vol geraspte kaas.. iets te enthousiast misschien? Maar het was wel lekker though hahaha.

 

Na de lunch loop ik eerst even langs Vicki, even vragen of de pincode voor mijn betaalpas al binnen is gekomen. Yeah, morgen is payday en de pincode is ook binnen, dat betekent dat ik er gebruik van kan maken vanaf morgen.

 

Vervolgens haal ik de laatste spullen uit m'n oude kamer en had ik het er met Karl over, en misschien dat hij ook deze kant op komt naar de nieuwe kamer, maar dat is nog een gevalletje onduidelijk.

 

Het rondje lopen was wel even fijn, gewoon een rondje van 45 minuten en niet van de weg af ofzo, maar gewoon het dorpje verkennen eigenlijk. best een geinig dorpje, er is helemaal niks, alleen huizen. Maar toch een leuke huisjes.

 

School, tja, nu ik hier zit kom ik er niet heel erg aan toe gezien je niet al te veel vrije tijd hebt en ook nog een sociaal leven te onderhouden hebt. Maar goed, vandaag even verder aan een laatste werkstuk en een hoofdstuk van bedrijfskunde. volgende week moet ik 2 andere hoofdstukken af hebben en dan loop ik nog steeds mooi op schema. Maar dat gaat wel goedkomen.

 

Straks dus werken in de shop van 17:15 tot en met 19:00. Daarna de bar klaarzetten en een bardienst tot 00:00!

 

Oja, als jullie bijvoorbeeld een kaartje willen sturen (zeker niet verplicht o.i.d.)! dan is dit het adres:

 

Mitchell Gorres

PGL Osmington Bay

Shortlake lane

Weymouth

DT3 6EG

England

 

xoxo

 

Antwoorden op de vragen van #14 blog:

@Inge: haha nee, ik heb geen shortbread gehaald, nog genoeg hahaha. en die pudding ziet er ook niet uit haha, maar 't smaakt wel oke hoor!

 

@pap: ik heb nog geen 1x schoenen gehaald hoor behalve dan nu.

En we zijn niet gaan lopen omdat het regende en in Weymouth pas een beetje opknapte. dus het is net te ver om "eventjes" naar Weymouth te lopen. Bingo voor bejaarden???? hoe kom je daar dan weer bij hahahah

 

@mam: nope nope, niks anders gekocht dan schoenen haha.

 

 

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 4
  • #1

    Marga (dinsdag, 06 maart 2018 19:01)

    Hoi mop,
    Ook wel eens lekker, een relax-dagje�.

    Is dit de ingang van jou kamer? Als dat zo is ziet het er erg knus uit.

    Zou wel gezellig zijn als Karl jou kant op komt, toch iets vertrouwd, toch??

    Succes met je schoolwerk, maak er wel tijd voor he, dan maar even 1 dag geen sociale contacten��.

    Nou mop, hoop dat je lekker gewerkt hebt.
    Dikke kus en tot je volgende blog.
    Ly❤❤

  • #2

    Inge (dinsdag, 06 maart 2018 20:51)

    Hey you daar,
    wat lekker zeg, een luexere kamer. Heb inderdaad ook het idee dat de kamer zelf niet veel groter is, wellicht door de ander indeling? Maar die badkamer scheelt wel onwijs zeg.

    De relaxdag was wel fijn denk. Tijd voor school is, met veel werken natuurlijk wat lastiger, maar moet je uiteraard wel gewoon inruimen. Is te belangrijk. Gelukkig loop je nog op schema, houden zo!

    Hoop dat je weer lekker hebt gewerkt, elk geval inmiddels wat drukker met al die nieuwe kids :-).
    Tot snel maar weer,
    liefs en xxx

  • #3

    Roy (dinsdag, 06 maart 2018 21:11)

    kaartje sturen....puh...

    hahahahahahahaha :-)
    Ik zal je aanslagbiljet van de belasting opsturen, is dat ook goed ?
    Die moet trouwens wel voor 1 april, he ?!
    Don't forget

    mzzl!
    knuf xx

  • #4

    Kimberley (woensdag, 07 maart 2018 17:29)

    Succes met je schoolwerk. Multitasking doe je zo �