#17 en #18 Combi blog

tja, een dubbele blog. Dat betekent dat ik gisteren niet zoveel heb gedaan, of dat er geen tijd voor is geweest om te schrijven. Nou in dit geval is het beide.

#17 Shop

Oke, waar zal ik beginnen... Euhm... er gebeurt zoveel en toch zo weinig waardoor ik het vergeet en dat terwijl er niet zoveel te vergeten is.

 

Oja, weer een heerlijke nacht gehad. Ik denk dat ik binnenkort wel even naar de supermarkt gezien ik geen brood meer heb. Daarnaast is m'n limonade siroop ook langzaam aan zijn einde aan het komen. Naja, voor nu heb ik nog te eten in elk geval en van het weekend is het weer tijd voor housekeeping, dus begin ik vroeg genoeg om het ontbijt weer eens mee te pikken.

 

Vandaag start ik om 10:45 in de shop. Het belooft een dag te worden vol met groepen die de shop komen bezoeken. Zo blijven we lekker bezig en gaat de tijd ook nog aardig snel.

 

Zo, eerste uurtje is voorbij en het is alweer tijd voor lunch! 🤣

gezien de shop open gaat om 12:15 kunnen wij niet echt later lunchen. Oh god, er wordt een groep van 108 kinderen verwacht, en ze zijn maar voor 15 minuten ingeroosterd in de winkel.. hoe willen ze dat voor elkaar krijgen als de kinderen al 15 minuten aan het rondkijken zijn?! Maar gelukkig, Ze hadden een fout gemaakt in het rooster, morgen komt die groep om 17:15.

 

Na een leuke middag in de shop, is het nu, om 2 uur, tijd om de vending machines bij te vullen over het hele park, Dat boeit me dus totaal niet gezien het prachtig weer is buiten! Heerlijk zeg, laat de lente maar komen!

 

Nu de vending machines zijn bijgevuld, is het tijd om de bar klaar te zetten voor de avond. Ik hou daar altijd van, lekker muziek aan, en rustig alles voorbereiden.

 

Zodra de bar klaar is, is het tijd om te eten, en het erge is dat ik dus niet meer weet wat we gegeten hebben... (deze blog schrijf ik een dag later). Karl weet het ook niet meer en iemand anders ook niet... Blijkbaar heeft het geen indruk gemaakt op ons🤣.

 

Anyhow, na het eten weer even 2 uur in de shop staan, gelukkig is er nu een heater bij mijn kassa waardoor ik heerlijk warme benen heb elke keer!

 

Tja, je raad waarschijnlijk al waar ik weer te vinden ben na het werk, inderdaad, de bar! Samen met Lucy, Tarryn, Duncan en nog 2 twister aan het spelen in de hoek van de bar. jep, we zijn misschien een beetje insane haha.

 

Ik wilde er een combiblog van maken omdat ik dacht dat er niet zoveel te schrijven was, nou blijkbaar toch genoeg hahaha.

 

xoxo

 

#18 Let the sunshine

Goeiemorge, goeiemorge, goeiemorge zonneschijn. (remember the song?)

 

Weer een nieuwe dag, met nieuwe zonnestralen. Love it. Naja ik moet er maar van genieten nu het nog kan, gezien het morgen, zaterdag en zondag gaat regenen.😢

 

Anyway, vandaag is dat dus niet het geval dus trek ik net zoals gisteren weer lekker mijn shorts aan! Net zoals gisteren start ik vandaag weer om 10:45 en heb ik lunch om 11:45. Het enige verschil is dat ik om 16:30 klaar ben en dus tevens de grote groep van 108 kinderen misloop!

 

Oke, remember dat ik zei dat ik raar werd aangekeken dat ik ham en kaas op brood deed als ontbijt of lunch? Nou, ik sta dus bij het eten, en vandaag staat er baguette met ham en kaas op het menu voor lunch.. Waarom ben ik dan raar?!

 

Om 2 uur naar de bar om weer alles klaar te zetten. dit keer in m'n uppie maar daardoor kon ik lekker de muziek hard zetten en alles doen op mijn eigen volgorde. Heerlijk.

 

Oke, ik denk dat dit wel een kortere blog wordt dan de vorige hahah. Zojuist met opa en oma aan het skypen geweest en vanavond naar de staff meeting. Ik ben benieuwd hoe dat in z'n werk gaat hier gezien er elke maand ook van elke afdeling een werknemer van de maand wordt getrokken tijdens die meeting.

 

sorry voor de weinige happenings momenteel maar er gebeurt niet zoveel nieuws en ik wil niet elke keer in herhaling vallen want dat wordt saai om te lezen dan😉

 

In elk geval een fijne avond en groetjes vanaf de overkant.🌊 

Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Marga (donderdag, 08 maart 2018 21:42)

    Hoi hoi, zijn we weer�.
    Wat fijn dat het mooi weer is, hier is het regenachtig en toch nog wel fris.

    Ik ben zo blij(zal het wel ieder x zeggen volgens mij�) daar je het zo naar je zin hebt.

    Hoe gaat het met je schoolopdrachten, ben je nog steeds bij?
    En zijn er al dingen afgetekend?

    Geeft niks als je niet zo veel te vertellen hebt hoor(hoewel ik je blogaardig lang vind��). Er zijn idd ook dagen dat er niet zo veel gebeurt.

    Wat de broodjes ham/kaas betreft, misschien hebben ze het van jou gezien en vonden ze het er erg lekker uitzien��.

    Lieverd veel plezier vanavond en werk ze morgen.

    Ly❤❤

  • #2

    Kimberley (vrijdag, 09 maart 2018 08:11)

    Hee aapje,

    Ik lees elke keer wel je blogs maar reageer misschien niet altijd. Maar lees het wel �

    Tja een baguette met ham en kaas is misschien vanuit een Frans thema. En waarschijnlijk vinden ze een sandwich met ham en kaas raar. Maar raar was je toch ook ��

    Fijn dat je het zowel onder als na werktijd fijn hebt.
    En en.. Ben je werknemer van de maand? �

    Van het weekend(zondag) misschien weer Skype?

    Xx

  • #3

    Roy (vrijdag, 09 maart 2018 17:28)

    hey man, dus toch nog een blog gemaakt, en meteen een combi blog :-) Gisterenavond voor we naar bed gingen nog gelezen, maar te laat om te reageren...
    Dus vandaar nu toch nog een reactie :-) Blijft altijd leuk om te lezen, en denk dat het vooral voor jou later om het terug te lezen ook heel leuk zal zijn. Je schrijft in principe een soort van dagboek.
    Hoe is je overleg vergaan gisteren ? En hoe moet ik me dat voorstellen, zo'n werknemer van de maand verkiezing ? Net zoiets als bij Vue ?

    Voor ons gaat het nu ook opschieten, nog maar een klein weekje en we kunnen ook genieten van de engelse kust. Alleen lastig mbt het weer, want wat moet je meenemen qua kleding.....het kan vriezen, het kan dooien...zal ws dus een boel zijn, van alles wat...en ws wordt de helft niet gedragen...
    Maar als ik jou zo hoor, de ene keer in een korte broek (zou er niet eens aan gedacht hebben die mee te nemen), de andere keer je winterjas...we zullen het zien en beleven.
    Heb wel een mooie wandeling gezien, Mupe Bay en Durdle Door....ongeveer 18 km, met prachtige uitzichten....misschien wat om met z'n drietjes te doen ?
    Alvast een fijn weekend, morgen komt je zussie en Mike en gaan we ontbijten met opa en oma de Vries (omdat K&M er vorige weeek niet bij konden zijn)....daarna naar Dario, die geeft z'n partijtje :-)
    Geniet van je vrije dagen en have fun met werken, maar dat heb je zo te lezen wel....

    dikke knuf en in ieder geval tot volgende week :-)
    XXX