#19 I'm singing in the rain

Lief dagboek😉😉


Het is weer zo'n dag, housekeeping, en dat betekent opstaan om 7 uur... Althans, de wekker gaat af om 7 uur, maar voordat ik er uit ben is het een half uur later hoor hahaha.


Ik ga vandaag voor de verandering maar eens naar het ontbijt toe gezien ik nu toch wakker ben. 


Ze beginnen al door te hebben dat ik geen warm ontbijt neem, want of ik ben er niet of ik ben er wel maar pak ik alleen een bord voor de toast😋


Het is weer trouwens weer helemaal wennen om met een lange broek buiten te lopen. Maar uit voorzorg, gezien het best bewolkt is en ik op mijn mobiel zag dat het gaat regenen, heb ik mijn langge broek dus maar aangetrokken.


Konden jullie die regen niet gewoon daar houden in plaats het aan ons te geven? Ik weet het, eerlijk zullen we alles delen, maar daar zitten wel voorwaarden aan verbonden he 😉😂


Anyhow, gisteren dus een meeting gehad en was gezellig, niet zo serieus maar gewoon een soort van update dat ze elke maand willen doen. Daarnaast was ik geen werknemer van de maand want het ging nu alleen om groupleader van de maand blijkbaar haha.


Oké, waar was ik, ik spring van het ene onderwerp naar het andere, maar zo blijven we lekker gevarieerd bezig toch?🤙


Oja, gezien ik mijn toast op heb en het bijna 8 uur is, is het tijd om naar de bar te gaan. Daar spreken we als housekeeping team altijd af om door te nemen wie wat en waar gaat doen.


Er zijn alleen 5 zieken dus de rollen worden allemaal net iets aangepast. Geen idee hoe het komt dat er zoveel zieken zijn, maar we denken door de sneeuw, regen, zonneschijn, vriezen, 14 graden etc. 


Ik ga met PJ (pronounce as Piedjee) vandaag samenwerken. 


Het loopt eigenlijk allemaal vrij soepel en we schieten lekker op. We doen zelfs wat extra werk en zijn ruim op tijd klaar. Alleen jammer dat het in de middag begon te regenen en dat het eigenlijk ook niet meer gestopt heeft...


Tijdens werk nog even langs de receptie gelopen en yes! Er is post voor me🎉 ik hou van post hahaha. Ik zie het adres van waar het vandaan komt en daardoor weet ik dat hij van pap en Inge is! Superleuke kaart. Thanks😘


Ondertussen slaat de klok alweer half 5 aan en is de dag alweer voorbij. Naja de werkdag dan. Eenmaal thuis aangekomen heb ik nog geen zin om me om te kleden. Gek hè, "thuis". Maar ja, dat is het nu toch wel een beetje haha.


Ik besluit om wat aan School te gaan doen en begin met bedrijfskunde. Doordat ik dit nu doe, loop ik alvast een week a 2 weken voor, waardoor ik mij weer kan richten op ondernemend gedrag van de week. Er is trouwens nog niks afgetekend maar Rikki en ik gaan er komende week samen voor zitten. Daarnaast heeft Rikki een mail gehad van school en zal ik die voor hem vertalen. 

Er komt langzaam maar zeker vooruitgang in! 


Oja, funfact, Rikki kent maar liefst 1 Nederlands woord, "winkelwagen"😂😂 meest nutteloze woord ever maar maakt niet uit. En nee, ik heb hem dat niet geleerd😂.


Nu tijd om te slapen. Een keer niet naar de bar maar eens op bed Netflixen en deze blog aan het schrijven😉😋. 


Xoxo


Antwoorden op vragen van de vorige blog:

@pap die routes lijken mij erg mooi! Durdle door is sowieso een prachtige locatie dus dat moet goed komen!

Daarnaast is die award niet net als Vue. Bij Vue had je echt onderdelen van je werk waar je het beste in was en werd er 1x per jaar door collega's gestemd. Hier is het dus elke maand en wordt er gekeken door collega's en de gasten. Is niet iets groots, maar toch leuk als je het eens zou zijn hahah. Oh en wat het weer betreft, lastig. Elke keer is het momenteel nog anders. Goed in de gatren houden dus😉


@kim Skype van week is goed! Zondag ben ik vrij en ga ik misschien op pad! Dus weet niet hoe en wat maar daar contacten we nog even over! 


@mam jou vragen staan al beantwoord in de tekst haha.






Reactie schrijven

Commentaren: 5
  • #1

    Kimberley (vrijdag, 09 maart 2018 23:12)

    Hee Hee..

    Ten eerste, jouw weer komt hierlangs pipo. � dus bedankt voor de regen die aankomende week voorspeld is. �

    Maak eens wat meer foto's, bijvoorbeeld van het buffet, de omgeving op het terrein, etc. Ben benieuwd haha!
    Hebben ze bij het ontbijt buffet dan zo weinig koud? Of lekkers warm voor je? Opstaan met een eitje of warme toast is toch best fijn? Goede start is de beste start �

    Zondag ben ik ook vrij dus savonds kan wat mij betreft wel. Maar hier appen we wel over.

    Goed bezig dat je alvast vooruit werkt voor school. Heb je trouwens al een nieuwe kamergenoot? Of is je oude kamergenoot toch over verhuisd..

    Tja winkelwagen is voor hen redelijk uit te spreken met de klanken. Haha. Moet je hem maar wat meer leren. Altijd handig �

    Liefsx

  • #2

    Marga (zaterdag, 10 maart 2018 09:59)

    G morgen mop,

    Wij krijgen idd alle regen☔☔ deze kant op, haha, maar dat maakt niet uit hoor, hier wordt het ook ens mooi��.

    Je bent goed bezig met school, zou wel lekker zijn zelfs er volgende week wat afgetekend wordt, scheelt je weer�.

    Succes met de ontbijtjes��, probeer anders een keer een Engels ontbijt, haha.

    Fijne dag en werk ze en tot je volgende blog.

    Ly❤❤��

  • #3

    Oma Gea, Opa Douwe (zaterdag, 10 maart 2018 15:02)

    Hoi man ik lees dat toch alles goed gaat he ondanks de regen
    Maar eens komt toch het hele mooie weer hoor, effe geduld.
    Vreemd he zoveel zieken en toch nog extra werk doen, hoe kan dat toch, wordt er anders teveel gekletst ofzo�.
    En wie is je kamer genoot geworden, we lezen het wel.
    Tot een volgende keer ���

  • #4

    Roy (zaterdag, 10 maart 2018 20:54)

    Yo Mister,

    zag net je foto's op facebook, je verhaal had ik al gelezen. Vandaag een gezellige drukke dag. Vanmorgen met opa en oma de Vries en je zussie en Mike ontbeten, daarna met z'n viertjes naar het Twiske en vervolgens naar het partijtje van Dario.
    Een gezellige geslaagde dag, volgend jaar weer van de partij ?

    De wandeling blijkt iets langer te zijn en niet geschikt voor mensen "suffering from Vertigo": voor Inge dus nog een beproeving. Hij is 23,5 km lang, dus we moeten op tijd op pad :-) Maar wel mooi!

    Verder nog wat aan school gedaan en af kunnen maken ? Ben benieuwd wat er allemaal afgetekend kan worden. En hoe meer je ter voorbereiding doet, des te makkelijker gaat het je verder af in de rest van de periode...die ervaring heb je immers al...

    Het weer zit bij jou dus niet mee, hier gelukkig de hele dag droog, pas in de namiddag wat lichte miezer (en afgelopen nacht, maar ach, dan slapen we...)

    Fijne avond en succes morgen, dikke knuf en we contacten weer...
    tot je volgende blog :-)
    LY!
    xxx

  • #5

    Inge (zaterdag, 10 maart 2018 20:59)

    Ondanks dat alles 'gewoon' voor je begint te worden heb je nog steeds aardig wat te vertellen :-).
    Tja, die regen he.... We hebben m inmiddels hier ontvangen hoor, met dank....(not...). Nu nog miezer maar ze beloven meer. Maar die heb jij dus al gehad.
    Fijn dat je ook weer opgeschoten bent met school.Goed bijhouden scheelt een hoop gestress op het eind.
    Hoe gaat het met alle groepen nu? Is het inmiddels allemaal een beetje gevuld met kids? Ben heel benieuwd hoe die dagen zich vullen, hoe dat eruit ziet en gaat.
    Maar zien we bijna 'in het echt'. Kijk er naar uit.

    De kamergenoot-vraag zag ik al terugkomen in de andere reacties.... En??

    Fijne dag morgen, succes met alles en we lezen het allemaal weer.

    liefs en knuffies
    xxxx