#22 Werken bij PGL

Hello, Hola, bonjour, guten tag, goedemorgen!


Vandaag de dag precies 3 weken geleden gearriveerd hier in Osmington! Ik weet nog hoe gestrest ik was toen ik wegging en hier aankwam. Allemaal voor niks geweest kan ik je zeggen. Het wordt steeds gezelliger en vandaag is er een nieuwe lading personeel aangekomen, waardoor ik officieel niet meer onder de nieuwe val!🎉 woehoe! 


Vandaag weer een dagje housekeeping, 37 kamers in 7 uur tijd. Marie zei al, dat lukt jullie toch niet maar probeer zoveel mogelijk. Nou, we hebben het gered hoor! In de eerste helft (voor de lunch) hebben we al 21 kamers achter de rug. Marie ging het checken en ze zei dat alles perfect was! Als zij blij is, ben ik blij😊


Na het werk, ben ik even langs Rikki gegaan om samen even naar school te kijken. Nu ga ik zaterdag samen met Marie gegevens in het systeem zetten en met haar meelopen. Ook zal ik orders plaatsen zodat ik weet hoe dat werkt. Eind deze maand wordt periode 1 afgerond op praktisch gebied!


Ook zei Rikki tegen Marie "na de diploma uitreiking van Mitchell komt hij weer terug om hier te werken" en om eerlijk te zijn begin ik er steeds meer over na te denken om het seizoen hier af te maken! Oftewel, in juli terug voor school, en daarna terug tot november in Engeland! Het is iets waar ik nog over nadenk maar ik weet dat de optie er is. En Marie is ook heel tevreden want die reageerde 'ik ga vechten voor je, ik wil je niet uit mijn team!" Dus dat is altijd fijn om te horen😊 het komt er op neer dat ik mij gewaardeerd voel en je niet zomaar een nummertje bent. Charley (van HR) zei al " ooh ik wil echt niet dat je gaat in juli, ik ga je echt missen". Ik ben er net maar omdat de tijd zo snel gaat, ben je toch al bezig met denken aan het einde hier en daar.


Anyway, vanavond even aan school en waarschijnlijk naar de bar. Morgen bar dienst en start ik pas 17.15, wat inhoudt dat ik waarschijnlijk wel weer op pad ga of aan School ga, nog even kijken. 


Fijne avond🤙


Xoxo


Reactie schrijven

Commentaren: 5
  • #1

    Roy (maandag, 12 maart 2018 20:02)

    ja hoor, schrijf ik net m'n reactie bij je vorige blog, zit Inge alweer je nieuwe blog te lezen. Dus net geplaatst ws, terwijl ik aan het tikken was.
    Leuk weer om te lezen, en tja, je hebt dus twee opties als het vanuit school ook kan, dus dat wordt een keuze maken :-)
    Wel een prettige wetenschap.

    Nou, Inge tikt nu verder, dus heb je zo weer wat te lezen.
    Dikke knuf, fijne avond en in ieder geval veel plezier morgen !
    XXX

  • #2

    Inge (maandag, 12 maart 2018 20:03)

    Ja, zo gaat dat he. Zie je ergens tegenop, en voor je het weet ben je zo ingeburgerd dat het lijkt alsof het nooit anders is geweest. Dat je gewoon je thuis hebt daar. En zo hoort het ook te gaan. Super fijn dat dit zo voelt voor je.
    Het klinkt ook weer als een heel goede dag vandaag. Heerlijk dat je zo gewaardeerd wordt. En waarom verbaast het me toch niet dat je de optie in overweging neemt om daar straks weer terug te keren :-) haha.
    Het is ook een prachtige ervaring, te mooi om niet te doen. Pik je allemaal maar weer mee.
    Morgen dus elk geval tijd om weer wat aan school te werken, en wellicht nog even lekker op pad te gaan. Have fun in elk geval, ook vanavond.
    Knufs en xxx

  • #3

    Marga (maandag, 12 maart 2018 20:33)

    Hey mop,

    Wat heerlijk dat het je zo goed gaat en wat heel belangrijk is dat je gewaardeerd wordt.

    Ik zou je groot gelijk geven als je weer terug gaat na je diploma uitreiking, dit is wat je altijd gezegd hebt, ALS HET KAN GA IK UIT NEDERLAND WEG, en nu krijg je een kans die je aangeboden wordt, wat let je en wie houd je tegen��.

    Succes Zaterdag en veel plezier morgen en als je aan school gaat, daar ook succes mee.

    Lieverd, je hebt weer heel wat om over na te denken��.

    Ly en tot Woensdag(Skypen�)

  • #4

    Oma Gea, Opa Douwe (maandag, 12 maart 2018 20:46)

    Hoi man wat geweldig dat je het daar zo goed hebt en ook doet.
    Maar je ben wel een overloper he, het was aldoor Spanje wat de klok sloeg en nu zomaar Engeland.
    Maar je heb groot gelijk hoor!! En als je ook regelmatig voor school werk kan het niet meer stuk. Slaag je met vlag en wimpel.
    Fijn dat ze zo over je te spreken zijn daar, vooral met je bedden hahaha. Morgen weer een fijne dag en we lezen het wel wat je hebt gedaan, wandelen?
    Tot een volgende keer ����xxx

  • #5

    Oma Anneke (maandag, 12 maart 2018 21:28)

    Wat goed dat je zo gewaardeerd wordt en dat je ook met Juli weer terug kan komen. Morgen weer aan de wandel en nog voor school aan de slag nog veel plezier en tot de volgende keer �