#23 Beachwalk

Goedemorgen deze mooie morgen😊


Oef elke dag word ik al wakker voordat het nog 8 uur is😴😫 maar ach, wat doen we er aan he. Ik weet wel waardoor het komt, het licht. De gordijnen zijn te ver van de muur af waardoor het best wat licht door laat, en ja, daar kan ik niet zo goed tegen dan.


Anyhow, de zon maakt al een hoop goed als ik naar buiten kijk, heerlijke zon, bijna windstil en een 10 graden voelt het prima aan hier! Zoals gewoonlijk zet ik de deur weer heerlijk wijd open en ga ik mijn huiswerk maken op m'n bed met m'n muziek aan. Thanks to Hannah, van wie ik d'r speaker mag lenen tot pap en inge mijn speaker mee nemen😊. Kan niet wachten ze te zien😀 


Nu ik weer wat vooruit loop, besluit ik na de lunch even op pad te gaan. Niet ver deze keer maar gewoon de trap af hier beneden naar het strand. De enige keer dat ik er verder geweest was, was de eerste dag volgens mij.


Ik besluit te wandelen tot de hoek van het strand en weer terug. Zo'n 1.5 uur in totaal. En oh, wat geniet ik dan van de natuur en de stilte. Het enige wat je hoort, is het water en de wind, en hier en daar wat vogels🤗😍. Het enige jammeren is dat als ik naar de weersverwachting kijk, het zaterdag en zondag ineens weer 1 graden wordt overdag... why😣



Des te meer moeten we maat genieten van vandaag, en dat doe ik dan ook! Op het strand staan 2, ja wat zijn het, soort van bunker hutjes. 1 half in de grond, en de ander half verzakt. En zoals altijd, komt m'n innerlijke kind weer naar boven en ga ik weer mooie stenen verzamelen😄😅🤗 


Na heerlijk te hebben gewandeld, besluit ik om heerlijk buiten op de stoel te genieten van het weer met een glas limonade en muziek op de achtergrond. Ik mag wel niet vergeten dat ik om 17.15 nog moet werken😂🤣😋


Tot zover mijn middag en vanavond weer lekker bar draaien😊 free pool en ik kan helaas niet spelen nu☹


Doegdoeg🤗


Xoxo


Reactie schrijven

Commentaren: 5
  • #1

    Marga (dinsdag, 13 maart 2018 16:35)

    Hey mop,

    Wilde dat wij ook wat zijn kregen, vandaag bewolkt en vanmorgen zelfs onwijze harde regen��.

    Foto's zijn zoals gewoonlijk weer erg mooi, mooie blauwe lucht en kan me voorstellen dat het genieten is zo, misschien wordt je nog wel bruin, hahaha��.

    Als je dit leest heb je je bardienst er al op zitten, maar hoop dat je lekker gewerkt hebt(daar twijfel ik eigenlijk niet eens over).

    Lieverd slaap lekker straks en tot je volgende blog��

  • #2

    Kimberley (dinsdag, 13 maart 2018 16:43)

    Hee mitch!

    Heerlijk hoor die zo'n, dan ziet alles er ineens veel beter uit hé. Niet zo grauw enz. Je hebt iedergeval beter weer dan hier, stuur die zon eens op, hier regent het �

    Even meteen reagerend op je vorige berichtje, wat fijn dat ze zo positief zijn. Geeft je vast een goed gevoel en zo bouw je alleen maar meer zelfvertrouwen op.

    Werk ze en helaas dan geen avondje poolen. Misschien kan je nog wat techniekjes afkijken. �

    Xx liefs

  • #3

    Oma Anneke (dinsdag, 13 maart 2018 21:15)

    Wat zijn het weer mooie foto's. De blauwe lucht en de rotsen. Hier is het koud en nat.Blij dat het je goed gaat nou tot de volgende keer gr.xxx

  • #4

    Roy (woensdag, 14 maart 2018 07:40)

    prachtige foto's weer, mooi zo langs het water. Kan me voorstellen wat je bedoeld met die rust en stilte, en dan heerlijk genieten van de natuur. Momentje voor jezelf.

    Maar tja, the Beast from the East schijnt er weer aan te komen, deze keer waarschijnlijk wel wat milder dan de vorige keer, maar wel behoorlijk koud...we hebben maar wat extra kleding ingepakt, je weet het tenslotte maar nooit. De ene keer loop jij daar in je korte broek, de andere keer ben je half bevroren...tja :-)

    Blij dat we je morgen weer zien :-), ondanks dat we dagelijks getracteerd worden op je avonturen en werk/schoolactiviteiten. Zo zijn we in ieder geval helemaal up to date.
    Fijne dag vandaag en tot morgen (we contacten nog), dikke knuf en succes met alles !
    XXX

  • #5

    Oma Gea (woensdag, 14 maart 2018 19:29)

    Hoi wat een mooie foto's weer met een prachtige blauwe lucht, heerlijk maar hier komt het ook wel eens hoor.
    Nog een nachie en dan zijn je pap en Inge er, fijn he.
    Genieten jullie maar lekker van en met elkaar!!!
    Knuffel...