#24 bultjes?

Vandaag is het net wat minder mooi weer dan gisteren. Temperatuur is prima maar de zon is ver te zoeken en hier en daar een kleine bui. 


Maar goed, ik sta toch shop vandaag dus ik zal er niet veel van merken. Zo stom he, ik had gisteren met Oceane afgesproken om samen naar de film te gaan en ergens te eten gezien ik dacht dat ik 16.30 klaar ben, keek ik verkeerd en zie ik dat ik tot 20.00 moet werken... ach, er komen nog genoeg avonden haha.


Gister avond weer gezellig achter de bar gestaan. Ik wordt er altijd vrolijk van, mensen om me heen, muziek erbij (zoals iedereen weet kan ik niet zonder muziek). Lewis zag ook dat ik het naar mijn zin had denk Ik, na afloop kwam hij naar me toe en zei hij "je vind het leuk he om achter de bar te staan?" Dus ik zo "jaaa😊" en hij weer van "goed om te horen en te zien😊"


Ik sta hier al een beetje bekent als "smileyface" ik kan ergere bijnamen bedenken hahah.

Nu we het over bijnamen hebben, sinds ik naar fancyland ben verhuisd, noemt Tarryn me steeds "fancypants" geen idee hoe ze er op komt maar ik vind het leuk klinken😂


Het is erg rustig vandaag en we staan met zijn vieren in de shop, Karl, Hannah, Chris en ik. Daarom besluiten Hannah en ik naar de bar te gaan en daar het een en ander klaar te zetten en op te ruimen. Er zou een groep van 85 man komen in de shop, maar die vroegen of ze naar de avond verplaatst konden worden. Maar ook in de avond kwamen ze niet en daarom gingen Alex (hij startte in de avond) en ik, naar de bar om zijn spullen voor te bereiden voor zijn avond achter de bar.


Ik denk trouwens dat ik vanavond iets verkeerds heb gegeten of ergens niet tegen kon. Al zou ik niet weten wat want het waren frietjes met kipnuggets en doperwten. Maar ik heb me toch een buikpijn en op m'n linker en rechter zij allemaal bultjes en rood. Ook op mijn voorhoofd en zijkant een paar grote bulten. Geen idee hoe en wat maar raar is het zeker. Soms is er niks aan de hand en dan ineens zak ik in elkaar van kramp. En ineens jeuk en is er weer een bultje extra erbij gekomen. 


Maar goed, ik ben ondertussen klaar met werken om 8 pm en tijd om mijn kamer even te stofzuigen. Want morgen krijg ik visite!😊 can't wait!😄


Wat hou ik toch van dat opgeruimde om me heen. Alles strak en netjes, love it!


M'n krampen en bultjes zijn eindelijk na 1.5 uur weer een stukje afgezakt. Nu is het ondertussen 9 uur hier en besluit ik dit keer niet naar de bar te gaan, maar eens een avondje in bed te besteden met netflix.


Dus dat ga ik nu doen en daarna slapen! 


Slaap lekker!😗


Xoxo

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Marga (woensdag, 14 maart 2018 22:39)

    Hoi "fancypants"��,

    Alles goed bij je?
    Ik zou de bultjes en buikpijn wel even in de gaten houden hoor, als het niet afzakt zou ik even nd medische dienst gaan(als jullie die daar hebben). Drink je wel goed�?Sterkte ermee en denk wel goed om je zelf he�.

    Verder is het fijn dat de bardienst je zo vrolijk maakt en dat het door andere zo gewaardeerd wordt.

    Succes morgen met je nieuwe kamergenoot(dus niet Karl)?

    Slaap lekker straks, sterkte met je buik en bultjes.

    Dikke kus van ons��.
    Ly❤❤

  • #2

    Marga (woensdag, 14 maart 2018 22:43)

    Hoi mop,

    Nog even over je buikpijn.
    Het kan zijn dat het oud vet was waar de frietjes en kipnuggets in gebakken waren.
    En omdat je al een zwakke maag/darmen hebt kan je daar op reageren,( ik heb dat met chinees eten).
    Weet niet of het zo is maar ben ah meedenken�.

    Doeii��