#25 Visite!!

Jaja, jullie zijn voor vandaag mijn omslagfoto!

Sorry not sorry als jullie het niet wilden haha. Maar ik vind het gewoon een leuke foto!


Goodmorning! 


Elke dag word ik vroeg wakker, maar vandaag al om 7 uur😫. Naja morgen ben ik housekeeping dus moet ik om 7 uur opstaan, dus nu hoop ik niet dat ik morgen wel weer lekker slaap 🤔😅.


Vandaag is een bijzondere dag voor mij, want ik krijg visite!! En zoals je waarschijnlijk al zien kan, weet je al wie. Pap en Inge komen langs!! Superveel zin in! 


Maar ja, eerst nog even werken vandaag. Om 10.45 in de shop staan tot 14.00. Daarna naar de bar om alles klaar te zetten voor vanavond!


Nu alles klaargezet is en de middag toch best snel voorbij is gegaan, is het tijd om pap en inge op te wachten😇


Het is fijn ze weer te zien en in de armen te kunnen sluiten! Zien kon altijd al via Skype, maar nu is het in het echt! Eerst even naar de receptie om ze aan te melden als daggast i.v.m. veiligheid. Daarna door naar mijn kamer om wat spullen neer te zetten. Yeah! Ik krijg choco- hagel en vlokken, schuddenbuikjes, kokosbrood, vruchtenhagel, drop, stroopwafels, m&m paaseditie en een paashaas!😊 helemaal blij😄


Ook krijg ik nog een cadeautje, maar die mag ik na afloop als ze straks weg zijn pas openmaken!


Eerst even een rondleiding geven. De receptie kennen ze dus al, dus we gaan nu eerst langs de kust kant lopen. Kan ik ze meteen het strand laten zien😄


Vervolgens gewoon een rondje gelopen over het park, en gesproken met Rhiannon & Daniëlle, Matt en ook met Charley en Hannah! We kwamen ze onderweg tegen en iedereen is zo geïnteresseerd hier😊


Als laatste heb ik ze de eetzaal "diningroom" laten zien en ben ik weer naar de auto gelopen met ze. Het was fijn elkaar weer even 1.5 uur gezien te hebben. Van de week gaan we weer wat doen met elkaar en waarschijnlijk ook een keer boogschieten met Rhiannon als begeleider!

Ik heb er nu al zin in!


Nadat ze zijn vertrokken, ga ik naar mijn kamer om mezelf even om te kleden voor dinner. Ogh wat heb ik een honger, en er is chickenpie op het menu dus ik ben een gelukkig mens op dit moment! 


Na het eten, en weer aangekomen op mijn kamer, besluit ik het pakketje te openen. Het is een vierkant blik met een lavendel opdruk erop. Zodra ik het open, zie ik allemaal kaarten! Wat superleuk om te lezen van iedereen! Super lief! Dank jullie wel, doet me erg goed! Ik ga ze zeker ophangen in mijn kamer.


Nu lig ik lekker op bed even te ontspannen, het is ten slotte ook al begonnen met regenen... dus daar wordt ik ook niet heel blij van. Vanavond naar de bar en dan morgen weer een nieuwe dag! 


Slaap lekker!


Xoxo



Reactie schrijven

Commentaren: 5
  • #1

    Kimberley (donderdag, 15 maart 2018 21:21)

    Hey stinkie,

    Wat fijn voor je dat je papa en Inge weer hebt gezien. Gezellig en toch weer een beetje thuis bij je.

    Zijn je bultjes en krampen al over?
    Ik heb ook vaak krampen na Chinees, zo te lezen bedankt mam �� maar misschien iets te gekruid al lijkt me dat sterk aangezien je zo een pot hete zooi op kan � de bultjes lijken idd op een allergische reactie. In de gaten houden.

    Leuk om eens foto's te zien van de bar en de shop. Geeft meteen een beter beeld �

    Geniet van je snaaibende haha. Dat gaat wel op.

    ��

  • #2

    Oma Gea en Opa Douwe (donderdag, 15 maart 2018 21:45)

    Hoi man wat verschrikkelijk leuk allemaal he.
    En wat een snaaierij hadden de visite haha voor je mee.
    Ook dat mooie blikken doosje was wel een verrassing denk, had je wat te doen!!!
    Maar is wel fijn natuurlijk om van zoveel mensen wat te horen.
    Ik hoop dat het goed gaat met je buik en bulten, is het al wat minder
    geworden.

    Nou liefje geniet nog maar lekker van je pap en Inge.
    ��� Doei, xxx

  • #3

    Roy en Inge (vrijdag, 16 maart 2018 00:10)

    Hey man,

    wat een mooie plek heb je daar, een prachtige locatie om te vertoeven en te werken, en ook een leuke plek voor jezelf (althans, nu nog, er zal dus nog iemand je roommate gaan worden...maar alleen nog de vraag: WIE ?

    Was goed je te zien, we keken er ook naar uit ! Je straalt helemaal, en je geniet zichtbaar...leuk ook om te zien hoe snel je daar al bent ingeburgerd tussen al "je meiden" en maatjes...

    Tja, en nu kan je dus je kamer gaan behangen met al die kaarten :-) Iedereen met een eigen boodschap erop...je had er al twee, nu dus nog 17 erbij :-)

    Gelukkig ben je van je builenpest verlost, er was in ieder geval niets meer te zien...hopelijk ook geen jeuk meer.
    Het lijkt idd op een allergische reactie, misschien op iets wat door het eten zat...vaak bij noten die in het chinese eten zitten...

    Je bent trouwens nog wat vergeten bij je spullen...iets wat je heel lekker vind ;-) Stond bij je stenen-verzameling ;-) hahaha....

    Waarschijnlijk tot morgen, maar sowieso hebben we de komende dagen (en dinsdag en woensdag zeker) tijd om wat leuks te gaan doen.

    Slaap lekker, hopelijk heb je genoten bij de quiz.
    Knuf en ;liefs van ons !
    XXX
    Inge en ikke

  • #4

    Marga (vrijdag, 16 maart 2018 08:37)

    Hoi lievie,

    Het weer was zo te zien op de dag goed je loopt in een korte broek, haha.

    Je hebt weer leuke foto's gemaakt en je bent idd lekker verwend.

    Gelukkig dat de bultjes en jeuk weg zijn, maar hou het evengoed wel in de gaten hoor��


    Fijn dat het zo gezellig was gister,
    En leuk dat jullie vd week ook nog leuke dingen gaan doen.

    Heel veel plezier verder samen, werk ze straks en tot vanavond(Skype).

    Ly❤❤

  • #5

    Hennie Lindt (zaterdag, 17 maart 2018 13:03)

    Hoi hoi.
    Mooi verslag en altijd gezellig familie op visite �