#26 The Smugglers Inn

Zoo, normaal zeg ik altijd goodmorning, maar vandaag begin ik eerder met slaap lekker! 


De hele dag lekker bezig geweest en daardoor geen tijd en zin gehad om te schrijven. Maar ja, nu lig ik on bed en vind ik het toch fijn om weer te schrijven. Ook al gaat het tot nu toe nog nergens over..


Vandaag de dag goed begonnen met 2 broodjes met heerlijke pure vlokken op brood, ohh wat heb ik dat gemist zeg haha!


Vervolgens weer housekeeping gedaan samen met Steve, een hel gezellige man van 64 jaar die wel een lolbroek aan heeft hahah.


In principe moesten we, althans, sowieso ik, tot half 4 werken.  Maar nu waren we op tijd klaar en mochten we allemaal een half uurtje eerder weg.


En dat kwam opzich wel mooi uit gezien het een heerlijk weertje was vandaag. 12 graden met volle zon 😊 echt vreselijk dat het morgen ineens 10 graden kouder is...


Maar goed, vandaag dus nog even genoten zover dat nu nog mogelijk is. Heerlijk in de deuropening gezeten met de muziek aan😇 


Vervolgens nadat pap en inge klaar waren met wandelen op Portland, naar de Smugglers Inn gereden. Best gek he, ze zijn zo dichtbij en ik kan Portland ook zien, en toch is het alsof ze er niet zijn dan, dat gevoel zoals je het dan de afgelopen maand al had.


Maar goed, Smugglers Inn is een super leuke pub, restaurant en hotel in 1. Het heeft een erg leuke uitstraling al moet je wel oppassen m.b.t. je hoofd. 😅 


Ik heb een heerlijke Bacon en cheese burger gegeten met als dessert een warme choco brownie met wat vanille ijs, perfect!👌🏽


Pap nam de fish and chips en inge ging aan de tonijn.  Daar kwam ik Alex, George, Tarryn, Lucy, Ben, Tom en Sophie tegen. Dus dat was ook nog even gezellig!😃


Na afloop werd ik weer mooi voor het hek afgezet en op dat moment kwam de hele groep ook terug (zij wandelden terug). We zijn direct door gegaan naar de bar.


Eenmaal in mijn kamer aangekomen, heb ik al mijn kaarten een plekje gegeven op mijn muur, thanks to pap en inge hun plakband rol😁😉


Het was weer een super gezellige dag en morgen weer een nieuwe dag!


Xoxo

Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Marga (zaterdag, 17 maart 2018 07:47)

    G morgen mop ���,

    Wat heerlijk dat mooie weer, hier is het een zootje bagger, koud, regen en zelfs natte sneeuw���.
    En dan zie ik de foto dat jij heerlijk in je korte broek buiten zit(jaloers hoor, ik wel nu ook wel eens mooi weer��).

    Ook toevallig dat je je collega's daar tegen kwam en bij thuiskomst ook, konden jullie idd samen de avond afsluiten��.

    De foto's hangen leuk zo, en wat zag ik, he hebt jezelf maar een 2-persoonsbed aangeschaft, voor zolang het duurt?

    Is er al bekend wie er bij je komt?

    Hoe gaat het met school, al wat afgetekend??
    En ben je nog bij met je schoolwerk?

    Hopelijk spreken weer elkaar vanavond wel��.

    Lieverd, fijne dag vandaag met wat je gaat doen en weer contacten weer.

    Doei���, ly❤❤

  • #2

    Kimberley (zaterdag, 17 maart 2018 14:03)

    Hee mitch,

    Wat leuk! En inderdaad wat een heerlijk weer. Hier is het weer vies koud en een vieze wind. Hopelijk wil je wat zo'n deze kant op sturen. Eerlijk zullen we alles samen delen �

    Heerlijk dat je nu gewoon lekker wat met pap en Inge kan doen na je werk.

    Hoe is het met school en je aftekenen van onderdelen?

    Zondag weer bellen?

    Xx

  • #3

    Oma Anneke (zaterdag, 17 maart 2018 17:08)

    Wat een lekker weer hier is het koud en nat leuk die kaarten aan de wand. Leuk dat je je collega's tegen kwamGrtoma