#28 Snow... again

Yep, het is weer zover.  Als je denkt dat het halverwege maart is en de sneeuwtijd nu toch wel echt voorbij is, heb je het toch echt mis.


Ik werd wakker, en ik check Facebook. Niks anders dan normaal. Ik ga naar de groep van ons personeel en iemand heeft een foto geplaatst met een besneeuwde weg en de tekst "pas op ivm gladheid". Dus ik dacht, die heeft een foto van 2 weken geleden geplaatst, tot ik besefte dat ze hebben gezegd dat het vannacht zou sneeuwen. Dus ik "rennen" naar m'n raam, en jaa hoor, ik open de gordijnen en again, sneeuw...


En niet zo'n beetje ook, meteen weer een dik pak.. het ziet er wel mooi uit though. Dus ja, je kent me, ik pak m'n mobiel en maak een paar mooie foto's. Maar daarna ga ik ook snel weer naar binnen, brrr wat is het koud. En dan te bedenken dat ik 2 dagen geleden nog in een korte broek buiten zat te genieten van de zon.


Vandaag sta ik gelukkig shop en bar prep (bar klaarzetten voor vanavond) dus droog in elk geval.


Oh jaa hoor, we hebben het geld in kassa's geteld van de shop, en er wordt alweer gevraagd of we kunnen helpen met sneeuwschuiver van de paden naar de kamers toe. Nu is dit gelukkig niet zo erg als vorige keer met al dat ijs.


Ik heb trouwens met HR gesproken en zij hebben een mail verstuurd naar het hoofdkantoor met de vraag of er een mogelijkheid dat ik het hele seizoen blijf. Dus nu is het wachten op een antwoord!


Leuk dit ook, ze noemen dit fancyland natuurlijk, het gedeelte waarin ik woon, en precies nu in de avond valt de stroom uit in onze kamers... zo fancy is het dus niet😂


Hoe dan ook, gisteren leuk geskypt met mam, net met kim, en nu even toch de bar opzoeken😉


School gaat trouwens ook prima, eind deze maand tekenen we periode 1 af! 😊


Wanneer mijn kamer genoot komt en of die überhaupt komt, geen idee. Zodra ik meer weet laat ik het weten! 


Xoxo

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Marga (zondag, 18 maart 2018 21:56)

    Hey mop,
    Wat erg die sneeuw��, ben toch echt blij daar het bij ons alleen maar koud en erg winderig is haha.

    Ik hoop echt dat je aanbeveling wordt geaccepteerd, je zit zo op je plek daar en ze zijn ook zo tevreden over je, zo trots p je❤.

    Ik hoop voor je dat de stroom weer gauw aangaat, (komt dat door de sneeuw??)

    Zou idd fijn zijn als er een periode afgetekend wordt, scheelt weer voor je.

    En wat je kamergenoot betreft, het zou gezellig zijn als er iemand kwam, maar kan me ook voorstellen dat je het wel lekker vind zo, je kan doen en laten wat je wilt nu��.

    Zal voor je duimen dat de sneeuw snel weggaat, zodat je ook niet meer met de sneeuwschuiver ad gang moet��.

    Lieverd, voor straks slaap lekker en werk ze morgen�.

    Ly❤❤