#29 powercut

Vanwege de slechte weersomstandigheden is mijn internet ver te zoeken. Dus dit bericht is nu een dag later geplaatst en gaat over maandag 19 maart 2018.

Oh god, hoelaat is het? Er komt al behoorlijk wat licht door de gordijnen heen. Heb ik me verslapen? Oef nee, gelukkig niet.

Maar m'n mobiel is leeg, wat betekent dat er geen stroom is geweest om hem op te laden... de stroom die gisteren rond 8 uur uitviel, zou rond half 11 weer gemaakt worden. Er waren bij 52 andere postcodes ook al meldingen gemaakt.

Nu bleken er bij 2 van die 52 postcodes wat problemen te zijn waardoor het dus tot 4 uur slechts kon duren. Vervolgens word ik om 7 uur wakker en is er nog geen stroom... ugh... ik wilde thee๐Ÿ˜ซ

Anyhow, vanwege de opnieuw gevallen sneeuw, is het onmogelijk voor de werknemers die buiten het park wonen hierheen te komen. Wat inhoudt dat wij, het team die wel kan komen extra hard moet gaan werken! Geen probleem al zeg ik het zelf, zo houd ik mezelf warm๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜Š

Het gaat best goed met de change overs eigenlijk en om 11 uur is er een generator aangesloten waardoor het park weer stroom heeft! Hierdoor kunnen we nu ook stofzuigen.

Na het werk, ben ik even met James gaan zitten en ben ik door m'n proeftijd heen! Yeah!!!๐ŸŽ‰๐Ÿ˜„๐Ÿ˜Dat betekent dus dat ik alweer een maand aan het werk ben hier. Binnenkort gaan James en ik een rooster maken waarin alle punten van school staan en dat ik alles dus onder de knie krijg!

Maar goed, we zitten dus samen te bespreken hoe en wat, en ja hoor, de stroom vliegt er weer af... blijkt dat deze generator niet sterk genoeg is om het hele park te voorzien van stroom en aangezien iedereen er direct gebruik van maakte, sloeg hij door. Hierdoor hebben we weer sinds half 5 in de avond geen stroom... eerst al 14 uur lang niet afgelopen nacht, en nu weer niet voor God may knows hoelang.

In de avond, samen met 20 anderen naar Smugglers inn en even een aantal nieuwelingen leren kennen. Erg gezellig weer! Even een warme witte chocomelk genomen met marshmallows ๐Ÿ’–๐Ÿ˜„ย 

Eenmaal terug krijgen we te horen dat ze de stroom momenteel afwisselen tussen de guest rooms en de staff rooms. Zodat de stroom verdeeld wordt en niet doorslaat. Dat betekent dat er weer 4 uur geen stroom is geweest en er dus om het uur geen stroom meer is in onze kamers... vannacht tussen 11 pm en 12 pm wordt er een nieuwe krachtigere generator geplaatst die hopelijk wel iedereen voorziet van stroom.

Gelukkig hebben ze in de bar wel stroom constant en kunnen Hannah en ik gewoon gaan darten. 2 keer gewonnen en 1 keer verloren, woehoe!

Okรฉ, tijd om te slapen, net nog even bij Hannah en Charlotte op de kamer gezeten en gepraat, nu naar mijn eigen kamer ernaast en mijn rust pakken. Hopen dat morgen de stroom erop staat en de het weertje ook aangenaam is.

Xoxo

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Marga (dinsdag, 20 maart 2018 13:32)

    Hey mop,

    Als eerste gefeliciteerd dat je je proeftijd door bent gekomen, had niet anders verwacht hoor๏ฟฝ.

    Zo te lezen maak je aardig wat mee met het weer.

    Wat zal het koud zijn in je slaapkamer zonder verwarming zeg๏ฟฝ.

    Lieverd, ik wens je nog veel sterkte en hoop dat de sneeuw en kou snel weg gaan en dat jullie weer gauw normaal stroom krijgen.

    Dikke kus en veel plezier vandaag met papa.

    Ly๏ฟฝโค