#30 Durdle Door

Hello Hello!


De komende twee dagen heerlijk vrij en de bedoeling was dan ook om deze met pap en inge te besteden. Ja, ik zeg het goed, het WAS de bedoeling. Helaas gaat in elk geval vandaag niet lukken en morgen is nog even afwachten.. Pap is gevallen en heeft hierdoor zijn arm gebroken, super k*t natuurlijk om dat te hebben, maar zeker tijdens je vakantie. We zouden naar Durdle Door gaan om te wandelen. Dus nu zal ik zelfstandig deze taak dan maar gaan voltooien!


Het is half 10 en dat vind ik een mooie tijd om te vertrekken gezien het een best lange wandeling ernaar toe is. Ongeveer 3 uur er naar toe😟


Maar het weer is oke en ik heb er zin in. 

Maar oh god, ik ben die hele sneeuw vergeten.


Op sommige plekken komt de sneeuw tot m'n knieën 😯 ik ben dan ook niet met droge sokken thuis gekomen😂


Mijn kuiten begin ik na de zoveelste klim wel al wat te voelen. Door sneeuw en modder wandelen en klimmen is niet bepaald niks😅


Onderweg ook wel een beetje bang geweest om eerlijk te zijn. Dan loopt er een pad zo vlak langs de klifrand, maar die is dan ook nog bedekt met sneeuw.. En als ik dan naar de afgrond kijk, word ik er zelf al draaierig van en ik ben bang dat ik uitglijdt. Maar hé, ik leef nog want anders kon ik dit verhaal niet schrijven he😋


Yes! Eindelijk een bordje met "Durdle Door 2 mile" we komen in de buurt! En ja hoor, na de laatste paar mile te hebben afgelegd, is daar dan het o zo mooie Durdle Door! Het was op foto's altijd al zo mooi, maar dit is in het echt toch wel echt prachtig! De witte krijtrotsen en dan de blog in het water, just wauw 😍


Die 3.5 uur heen wandelen Was het zeker weten waard! Na een aantal foto's te hebben gemaakt, was ik even vergeten dat ik nu ook nog terug moet... En ik heb daar dus nu echt geen zin meer in😥😣 maar goed, ik heb niet echt een keus he haha.


De terugweg kies ik wel voor een andere route die ook iets sneller te bewandelen is, mits er geen sneeuw ligt.. wat er dus natuurlijk wel ligt, yeey! 🙄 oef, na 7.5 uur in de buitenlucht te zijn geweest, nu dan eindelijk thuis. Ben gesloopt 😥 Ik ga zo even een warme douche nemen denk ik en daarna naar de bar. Gezien het zo'n druk weekend was ook door de stroomuitval (waar ze nog steeds mee bezig zijn, maar gelukkig wel een generator die werkt nu), is er in de bar cheese and wind. Gratis wijn met verschillende kazen. Klinkt leuk! Dus even kijken wat het precies is!! 


Fijne avond en slaap lekker straks! 


Xoxo


Ps: filmpje volgt nog morgen op deze blog! Houdt dit dus in de gaten als je die wilt zien😊

Foto's

Filmpje

Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Oma Gea. Opa Douwe (dinsdag, 20 maart 2018 22:27)

    Wat stoer van jou om zo'n lange wandeling te maken.
    Maar het levert wel hele mooie foto's op.
    Wat je pap betreft, wat verschrikkelijk jammer dat hij gevallen is en ook veel pijn heeft. Gelukkig is het nu goed behandeld in het ziekenhuis. Maar het is niet leuk dat hun vakantie zo in het water(sneeuw) gevallen is.
    En geen mooie wandelingen samen maken.
    Fijn dat je het zo naar je zin heb Mitchell,
    Tot een volgende keer en welterusten voor straks xxxx

  • #2

    Kimberley (dinsdag, 20 maart 2018 23:14)

    Hey monkey,

    Dat was afkicker zeker met zo weinig stroom �
    Wel gaaf hoor die wandeling naar durdle door. Neem je altijd wel een tas mee met eten, drinken en noodspullen (warmte deken, lampje) ? You never know..

    Gefeliciteerd met je proefperiode! Op naar de rest. Moet vast goed komen.

    Ja heel shit voor papa nu. En al helemaal met deze omstandigheden (vakantie, buitenland) gelukkig word je daar wel goed geholpen.
    Maar ook top dat je zelf de wandeling gedaan hebt.

    Liefs

  • #3

    Marga (woensdag, 21 maart 2018 12:32)

    Hey mop,
    Wat een schitterende foto's heb je weer gemaakt,
    Je verzameling wordt alsmaar groter, haha.

    Wat balen van papa zeg, werk trots op je dat jij die tocht alleen gemaakt hebt hoor(geef wel even aan iemand door waar je naar toe gaat, kus altijd handig voor als er wat met je zou gebeuren onderweg, dan weet het thuisfront waar ze zoeken moeten, snappie�).

    Fijne dag vandaag en doe voorzichtig.
    Ly❤❤