#31 Lulworth Cove

Een nieuwe dag, een nieuwe kans om af te spreken met pap en Inge! Eerst maar even gaan ontbijten. Witbrood met vlokken, love it! Straks word ik opgehaald door pap en inge en dan gaan we samen lunchen bij Smugglers Inn. Daarna gaan we naar Lulworth cove en daarna nog even naar Durdle Door.  Yep, ik ben er gisteren dus al geweest maar vandaag is het weertje net iets beter en is het met z'n drieën toch weer anders. 


Gisteren een heerlijke avond in de bar gehad met wine & cheese. Redlester en de echte cheddar cheese is zo lekker !👌🏽👌🏽😍 Ook weer een paar potjes pool gespeeld en 3 gewonnen en 1 verloren. Ik zeg, ik word er beter in haha.


Het is vandaag de laatste dag dat ik pap en Inge zie... Daarna 4 maanden niet meer😯😟

Dus als ik terugkom is paps zijn arm weer genezen😉 dubbel feestje dan😋


Oké, tijd om even te douchen en naar de weg te lopen waar ik word opgehaald. Het is wel leuk, sta je te wachten, komt er ineens een soort tank met rupsbanden langs gereden alsof het heel normaal is.


Anyhow, eenmaal aangekomen bij Smugglers, een heerlijke Bacon sandwich met warme witte chocomel besteld. Delicious😍


Vanaf daar gaan we door naar Lulworth cove, Lulworth is een klein schattig plaatsje maar met een hele mooie omgeving en best veel ijswinkeltjes!


Eerst bij de 'cove' een aantal leuke foto's gemaakt, en daarna nog een stukje rondgewandeld naar een aantal andere prachtige stukken natuur. Heel veel wandelen deden we natuurlijk niet in verband met paps zijn arm. Na het wandelen nog even langs Finley's geweest om een lekker ijsje te nemen. En eerlijk is eerlijk, ze zijn echt heerlijk! Ik heb de smaken white choc / honeycomb crunch en choc / clotted cream😍


Vanaf daar doorgereden naar Durdle Door.  Je benaderd Durdle Door weer van een hele andere kant dus je ziet weer wat nieuwe kanten! En gezien de zon een andere positie heeft, creëert dat weer een heel ander beeld. 


Al met al was het een gezellige dag die weer veel te snel voorbij ging... Nu is het weer zover, weer afscheid nemen voor de komende 4 maanden😟 het was fijn om ze in elk geval weer gezien te hebben! 


Vanavond een rustig dagje en even het filmpje van gisteren maken. Misschien nog even naar de bar maar dat weet ik nog niet, zie ik last minute wel.


Xoxo


Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Marga (woensdag, 21 maart 2018 20:52)

    Hey mop,

    Fijn dat je zo'n leuke en zonnige dag hebt gehad.
    En ja afscheid nemen is moeilijk he, en vooral voor de tweede x.
    Maar voor je het weet zijn die 4mnd weer voorbij en ben je weer e.v. ben in Nederland�.

    Je foto's zijn weer prachtig hoor, en zo te zien was de sneeuw ook weer erg/minder. Gelukkig voor jou, nu maar hopen dat het Voorjaar��� gauw komt.

    Lieverd fijne avond en veel plezier met je filmpje.

    Ly❤❤

  • #2

    T.Marjory (woensdag, 21 maart 2018 21:21)

    Hoi Mitchell
    Had net een heel verhaal naar je geschreven, maar waarschijnlijk op iets verkeerds gedrukt, dus maar even opnieuw. Wat een mooie foto's weer! Ik geniet als ik er naar kijk. Kan me voorstellen, dat jij dat helemaal doet omdat je er ook echt bent. Geniet er ook echt van, de tijd vliegt, al lijken de komende maanden nu ver weg.
    Het is met recht: Carpe Diem.
    Ook is het een geweldige evaring, die neemt niemand je af!
    Gr en lfs, T.Marjory XXX

  • #3

    Kimberley (vrijdag, 23 maart 2018 12:53)

    Hee mitch,

    Gave fotos weer. Leuk dat je toch nog wat met papa en Inge hebt kunnen afspreken.
    Nu idd weer een tijdje zonder bekenden, maar over een maandje komen mama en ed natuurlijk weer. Wat om naar uit te kijken.

    Ik reageer misschien niet overal op maar ik lees zeker wel alles!
    Maandag middag of dinsdag avond even skypen?

    Love uxx