#32 #33 #34 summery

Helloo,


Tja, het is alweer een "tijdje" geleden dat ik iets geschreven heb. 3 dagen terug om precies te zijn. Zoals ik al eerder zei, gebeurt er niet veel bijzonders at the moment. Daarnaast is mijn internet ook al op, dus moet ik het doen met de WiFi uit de bar of staff room. Wat betekent dat ik vanuit mijn kamer niks kan😟


Maar goed, hier ben ik weer!😄 ik leef nog en alles gaat goed. Donderdag, 2 dagen geleden, heb ik gesproken met James en hebben we een goede planning gemaakt betreft de schoolpunten die ik moet doen. Het komt er op neer dat ik half april alle punten voldaan heb en mijn examen kan aanvragen!! Daarnaast heb ik meteen met James alvast wat financien doorgenomen en gekeken/gedaan. Er gaat toch best wat geld om in zo'n shop en bar, had het niet zo gedacht haha.  


Tja en gisteren, gisteren had ik voor het eerst een late dienst bij housekeeping. Ik begin dan om 13:00 en werk dan door tot 21:00. Daarnaast had ik de telefoon op zak dus als er iets is dan kan ik wakker gebeld worden... thank god is dat niet gebeurt haha. We hebben ook een boek liggen bij de receptie voor als er iets gebeuren moet, dan wordt het daarin gezet. Precies om 21:00 is er iets in het boek gezet en moet ik dus een kussen brengen naar kamer 333. Eenmaal daar, wilt een vrouw een handdoek, oftewel, ik kan dus weer terug lopen naar de andere kant van het park en het aan d'r geven en dan weer terug lopen. Maar goed, dat is mijn werk😉


Eenmaal omgekleed, ga ik naar de bar😊 Daar aangekomen, komt James al naar me toe gelopen en vraagt hij of ik housekeeping ben deze nacht. Dus ik "jaa". "Nou" zegt James, "er heeft iemand gespuugd in de heren toilet" @$@%#+ really... net in de bar😂 is mijn training ten minste nog ergens goed voor geweest hahaha. Daarna geen meldingen meer gehad 😊


En ja, vandaag... niks anders dan anders eigenlijk. Een dagje housekeeping en deze keer samen gewerkt met Alex.  Dus niet met een "ervaren" werknemer meer meelopen maar we mogen nu zelf op pad! Kleine "onervaren" jongens worden groot (En ervaren) haha. 


Nu even een avondje niks en wat gaan tekenen in de staff room.😊


Nog steeds alles goed daar? 😄


Ohja, er is een mail verstuurd m.b.t. of ik het hele seizoen kan blijven! Dus nu wachten en dan horen of de optie er überhaupt is!


Antwoorden op de vragen uit de vorige blog

@kim Jaa dat is goed! Maandag werk ik tot half 5 Engelse tijd. Dinsdag kan ik niet!


@T. Majorie aaw dank u wel! Super leuk om te horen! Xxx



Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Marga (zaterdag, 24 maart 2018 20:27)

    Hey mop,

    Fijn om weer iets te lezen van je, kijk er altijd wel naar uit�.

    Is ook wel eens lekker dat het niet zo hectisch en druk bij je is, er hoeft niet altijd iets te gebeuren, haha.

    Moest jij die kots nou opruimen, of omdat je housekeeping had juist niet? Ik hoop het laatste voor je��.

    Wat fijn zeg dat je in April ws al je examen kunt aanvragen, ben heel benieuwd�.

    Wat je aanvraag betreft, houd dat in dat je dan ws niet naar huis komt in Juli en gewoon blijft tot November??
    Zou voor jou te gek zijn, toch?
    Ik hoop voor jou dat het gaat lukken.

    Lieverd, fijne avond verder en ly❤❤