#35 Een onverwachte nacht

de enige foto die niet van mij zelf is, en dus niet op die nacht gemaakt is
de enige foto die niet van mij zelf is, en dus niet op die nacht gemaakt is


🎶Oh wat a night!🎵


Gister avond zei ik "Nu even een avondje niks en wat gaan tekenen in de staff room" nouuuuu, dat liep iets anders dan gedacht.

 

Het is 20.50 en ik zei nog tegen Duncan, wie ook in de staff room zit, dat ik twijfel of ik in m'n kamer zal Netflixen, of dat ik nog even de bar opzoek. Uiteindelijk besluit ik om naar huis te gaan. Op het moment dat ik weg ga, kom ik toevallig Hannah, Jade, Charley tegen. Hannah vraagt of ik mee ga naar het trouwfeest van John, de manager van PGL maintenance. Tuurlijk ga ik mee! dus last minute snel opgefrist en James bracht ons weg.🤵👰

 

Eenmaal aangekomen bij The Wyke Smugglers, zaten er al een aantal andere PGL "mensen".

 

Het is er supergezellig en iedereen danst met iedereen. De muziek varieert ook van dance uit de jaren 80 tot de muziek van nu. Heel leuk dat er ook een aantal nummers een bepaalde dans hebben, zoals de macarena als voorbeeld. Iedereen danst mee en de gezelligheid is overal.

 

Wat trouwens wel "grappig" is, sinds een paar dagen komen er af en toe mensen naar me toe en vragen of ik gay ben. Nu voelt het eigenlijk best fijn om gezegd te hebben, want ook al was het geen geheim, je vertelt het ook niet zomaar. Maar als iemand naar me toe komt en het vraagt, geef ik gewoon eerlijk antwoord.👬🏼

 

Na het trouwfeest, was het de bedoeling dat we naar huis gingen. Maar Charley, William, Colleen, Paul en ik besluiten nog even naar de stad te gaan om te stappen. We gaan weer naar Rendez Vous, en daar komen we Lewis en Nick tegen.

 

Het is gezellig met elkaar en er loopt een dronken meid ook rond en die probeert iedereen continu te zoenen, super grappig om te zien en Colleen wordt ook gepakt. Vervolgens heeft ze die meid van zich afgeschut en toen zoende ze Paul.. ik ging helemaal stuk toen ik die blik in Paul z'n ogen zag hahaha.😂😂

 

Vlak voordat we naar de taxi gingen, namen we nog wat döner en ik lag uiteindelijk rond 04:00 in bed.

 

En ja, ik heb mijn wekker gezet om 11:40, maar ik word 20 minuten eerder wakker. heerlijk geslapen en nu maar even snel douchen en dan "lunchen". Patat met saucijzen... blegh. ik heb mezelf voorgenomen de komende weken geen patat meer te eten, ik voel mezelf gewoon dikker worden door die vette troep. Dus uiteindelijk in m'n kamer wat broodjes gegeten.😊

 

Ik wilde graag iets doen buiten PGL, maar ik weet niet wat en geen zin om actief bezig te zijn vandaag. dus ik besluit om even aan school te werken.💪

 

En ja, dat is eigenlijk alles wat ik heb gedaan vandaag. Een rustig dagje maar wel productief. Vanavond is er bingo in de bar, maar ik bekijk last minute wel even of ik heen ga.

 

Slaap lekker !

 

xoxo

 

 

Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Marga (zondag, 25 maart 2018 21:47)

    Hoi mop,

    Wat gezellig zo onverwachts naar een trouwfeest, heb je ook nog lekker gedanst�.

    Wat een heerlijk gevoel moet het idd voor je zijn nu het uitgekomen is, ik hoop alleen dat ze wel hetzelfde tegen je blijven doen�!

    Fijne avond en als je wel nd bingo gaat, ik hoop dat je wat wint.

    Dikke kus en voor straks, slaap lekker��.

    ly ❤❤

    PS: zijn de bultjes allemaal weg gegaan??

  • #2

    Evert (maandag, 26 maart 2018 19:26)

    Hi man, dat is wel even heel leuk dat je voor zoiets wordt uitgenodigd! En zoals het hoort afsluiten met dönner hahaha!

    Lekker dat je t naar je zin hebt en dit soort once in a lifetime dingen meemaakt!

    Spreek je wel weer!

  • #3

    Roy en Inge (maandag, 26 maart 2018 21:36)

    hey man, we zijn weer thuis en nu met wifi weer volledig op de hoogte, hebben nu alles gelezen. Leuke verhalen en avonturen, en mooie foto's (behalve die man in dat oversized shirt ;-) ) Inge zal volgende x wel wat langer reageren, links typen duurt lang en zo zitten is vermoeiend. Dikke knuf en liefs van ons XXX
    LY!