#39 examen

Ik weet na 5 weken nog steeds niet hoe ik moet beginnen met mijn verhaal, maar "hoi" dan maar he haha.

Gisteren, dinsdag 27 maart, om 10 uur begonnen samen met James om een aantal punten van school door te nemen. Zo zijn we begonnen met het maken van een rooster. Dit heb ik aardig door nu. Over het algemeen is elke week hetzelfde, maar wordt er soms iets gewisseld om het eerlijk te houden.

Vervolgens heb ik samen met hem de daily takings gedaan. Oftewel geldzaken. Het geld uit de kassa's gehaald en gecontroleerd of de gegevens op de lijst kloppen met het geld in de kassa. Daarna voeren we het in het systeem zodat het staat opgeslagen.

Vervolgens hielp ik Marie, althans, ze hielp mij eigenlijk, met het plannen en verdelen van de taken voor vrijdag. Dat heb ik zo goed als zelfstandig gedaan en vrijdag krijg ik een groepje toegewezen waar ik dan verantwoordelijk voor zal zijn. Dit groepje heb ik ook uiteraard zelf gekozen gezien ik de taakverdeling maakte. Marie heeft er volle vertrouwen in, dus ik ook!

Vanaf 3 uur had ik even rust, want ik moest die avond ook al weer bar draaien. Niet dat het er erg druk was... maar het was wel super gezellig met de mensen die er wel waren.

Vandaag weer tijd voor een dagje in de shop. Ook moet ik Marie even vinden want er zouden vrijdag een aantal mensen ons helpen, maar sommige zijn die dag vrij... dus daar gaat iets fout.. ook ga ik verder met foto's maken voor mijn examen als bewijsmateriaal. Gisteren maakte Lewis en James de foto's van mij, ze genoten volop om mij te zien Werk en voor de foto... ze maakten het weer lekker awkward hahaha. Ze hebben gisteren 115 foto's gemaakt!!! 🤔

Maar goed, uiteindelijk geen drukke dag gehad en genoeg foto's weer kunnen maken. Het examen komt al aardig in de buurt nu en het einde nadert toch sneller dan je denkt😊 tja, school einde is fijn, maar ik hoop toch echt dat ik kan blijven werken voor PGL. Ik heb nog geen mail gehad met een antwoord dus ik wacht het nog even af. Ik heb in elk geval besloten dat indien het mogelijk is, ik dit ga aanpakken en mij hier verder ga ontwikkelen.

Morgen ga ik samen met Oceane naar weymouth na mn werk om half 5 en dan gaan we daar eten en een film kijken. Waarschijnlijk wordt het pacific rim 2😊

Vanwege mijn slechte internet momenteel weet ik niet wanneer dit geüpload wordt, maar het is een verhaal van 28 maart

Reactie schrijven

Commentaren: 3
  • #1

    Marga (donderdag, 29 maart 2018 12:20)

    Hoi mop,

    Wat goed om te lezen dat het zo goed gaat met je taken.
    En o z.i. fijn dat je nu de verantwoordelijkheid krijgt over een groepje, teken dat ze erg tevreden over je zijn.
    Heb het al vaker gezegd, maar ben zóó trots op je.

    Ik had ook niet anders verwacht dan dat je je wilde vestigen bij PGL, ik duim heel erg voor je dat het gaat lukken

    Hoop dat je veel plezier hebt gehad met eten en de film.

    Lieverd, heel veel plezier verder en geniet maar lekker met alles om je heen.

    Ly❤❤

  • #2

    Roy (donderdag, 29 maart 2018 19:33)

    hey man, leuk om weer wat te kunnen lezen :-) Opa was vanmorgen even op de koffie, die zei ook al dat ze je verhalen misten, maar het wel begrepen. Je kunt natuurlijk niet altijd hetzelfde schrijven, zonder dat er iets gebeurd om over te kunnen schrijven. Goed dat je aan je school hebt kunnen werken in de praktijk...ben benieuwd naar de foto's haha.

    Als je dit leest ben je al naar Weymouth geweest, lekker gegeten (hopelijk) en naar de film geweest (benieuwd hoe die was)

    Dikke knuf uit Hoorn and have fun!
    xx

  • #3

    Inge (donderdag, 29 maart 2018 20:12)

    Hi man,
    eindelijk weer gelegenheid om zelf te reageren :-).
    Dat klinkt als meer verantwoordelijkheid en planning in je werkzaamheden. Leuk, en goed ook. En je hebt dus model gestaan..... als bewijsmateriaal. Klinkt wel heel crimineel haha.
    Maar begrijp dat school moet kunnen zien wat je daar allemaal uitvoerd :-).
    Tja, wachten duurt lang he. Hoop dat ze snel kunnen laten weten of je in augustus terug kunt komen, en het seizoen kunt afmaken.
    Ben wel blij dat je elk geval in juli nog ff terug komt hoor!

    Have heel veel fun in Weymouth, en tot snel maar weer.
    Liefs en dikke knuffel
    xxxx