#40 Purple hair

Tja, de titel zegt het al...
Gisteren ging ik mijn haar wassen maar dat verliep niet helemaal volgens plan. Althans, het verliep volgens plan zoals ik het altijd doe, maar mijn shampoo dacht daar anders over... ik begon mijn haar te wassen en alles ging prima... tot ik uit de douche kwam en mijn haar helemaal paars was... super raar en heel fijn natuurlijk om te hebben... gelukkig was Suzan (de andere Nederlander) er en bood mij aan om mijn haar grijs te verven. Alles beter dan paars dacht ik zelf dus Tja, nu heb ik met grijs haar😂

Vandaag ben ik voor het eerst teamleider geweest en Marie zei dat het top ging! Ik vond het zelf ook erg leuk om te doen en was ook best enthousiast! Maar het voelt wel gek though om iedereen aan te sturen die normaal je collega's zijn. Extra uitdagend ook om jezelf overtuigend te maken! Maar ik ben blij dat Marie blij is.

Mijn examen zit nu op 16 v.d. 18 pagina's dus het schiet al aardig op!

Daarnaast heb ik vandaag een mail gehad, met de bevestiging dat ik kan blijven werken bij pgl, als ik 100% bij housekeeping ga werken in plaats van half housekeeping half retail. Ik kan nu dus toch even nadenken erover wat ik wil.

Vanavond is het in verband met Pasen "Eggstravanganza" opblaas stormbaan en andere leuke dingen. Zin in!
Vandaag hadden ze ook eieren verstopt over het park om te zoeken. Deze kan je dan inleveren en dan ontvang je een grotere chocolade prijs!

Eindelijk wat leuks na de hele dag in de regen te hebben gewerkt.

Reactie schrijven

Commentaren: 6
  • #1

    Marga (vrijdag, 30 maart 2018 23:49)

    Hey mop,

    Wat fijn om te lezen dat je leiding geven goed ging, dit is immers wat je wilde�.

    Als je leiding kan blijven geven bij PGL in de housekeeping, dan zou ik dat contract aanpakken, is toch iets wat je graag wilt, je vind de housekeeping leuk en het leiding geven, maar het is wel goed dat je erover nadenkt.

    Ga zo door voor je examen.

    Heel veel plezier met het Paasfeest.

    Alvast fijne Pasen voor jou���.

    Dikke kus en voor straks slaap lekker���.

    Ly❤�

  • #2

    Marga (zaterdag, 31 maart 2018 07:21)

    Hoi mop,

    Ben ik weer even,
    Hoe kan je haar ineens paars worden��, heb je andere shampoo gebruikt?
    Ik hoop dat je er wel een foto van hebt gemaakt, lijkt me leuk om te zien, haha���.

    Wat een mazzel dat Suzan je haar heeft kunnen kleuren�, ben benieuwd hoe het grijze haar je staat(je wilde het toch al grijs, dus dat scheelt alweer��).

    Lieverd veel plezier met wat je gaat doen vandaag.

    Dikke kus en ly❤❤

  • #3

    Roy (zaterdag, 31 maart 2018 16:50)

    purple rain, purple rain.....thgrote hit van Prince in 1984, maar opnieuw leven in geblazen door Mitchell Gorres.... :-)
    Héééél benieuwd naar de fotos hahaha...zal wel een soort combinatie zijn van Dame Edna en Marge Simpson :-)
    Maar gelukkig waren de hulptroepen dichtbij, dus weer snel opgelost haha..

    Maar wel super dat je taak en opdracht als lg je goed is afgegaan...belangrijk idd dat je zowel hetgeen je duidelijk wilt maken goed over kunt brengen, en ook het overzicht blijft houden. dat gaat je dus gelukkig goed af.
    Zo loop je langzaam maar zeker je opdrachten door, top.
    En je hebt weer stof tot nadenken wat betreft je vervolg.Mooi dat je al zo snel reactie hebt gehad.
    Succes met het uitdokteren en dikke knuf vanuit Hoorn
    xx

  • #4

    Kimberley (zaterdag, 31 maart 2018 22:08)

    Jaja weer wat commentaar vanuit mij, eindelijk. Haha. Heb wel alles gelezen hoor �

    Purple rain, purple rain eh hair. � hoe dan???

    Fijn dat je opdracht goed ging en dat het al lekker opschiet met je opdrachten van examen.

    Gefeliciteerd met dat ze je willen houden. Wel iets voor jezelf om na te denken of je fulltime housekeeping ook leuk zal vinden. Nu heb je natuurlijk wel een leuke en afwisselende uitdaging.. Goed over nadenken en niet overhaasten met beslissen.

    Xxx

  • #5

    Oma Kr. (zondag, 01 april 2018 13:55)

    Paars haar is wel wat anders maar grijs is mooi wat goed dat je leiding geven goed gegaan is dat is wat je wilt. Nog Prettige Paasdagen en tot de volgende keer.
    ��

  • #6

    T.Marjory (zondag, 01 april 2018 18:14)

    Hoi Mitchell
    Wat een geweldige beoordeling heb je gehad! Ook fijn,dat ze je nu al iets aanbieden, zeker om goed over na te denken. Maar, dat heb je wel alvast " in the pocket".
    Werk ze verder en veel plezier! Tot de volgende keer.Gr en lfs, T.Marjory XXX