#42 Easter

Een goede morgen!

Heerlijk geslapen en gedoucht. En owwww Wat heb ik genoten van mijn ontbijt. Kaneel cereals en vers brood van ASDA. Gisteravond samen met Charley, Hannah & Alex daarheen gegaan. En omdat er nog vers brood was, was deze nu afgeprijsd voor £0.20! En heerlijk dat het is hahah. Long time ago dat ik niet dat simpele brood heb gegeten.

Na mijn ontbijt is het tijd om naar kantoor te gaan om mezelf te melden. Daar kom ik Charls tegen. Ik heb geklaagd over een collega van de afdeling housekeeping.

Dus Charls vroeg of ze er verder werk van moest maken wa t ik ben niet de enige. Dus ik zei ja.

Eenmaal in kantoor, vraagt Vikki me bij d'r. Na met haar gepraat te hebben en eenmaal buiten te zijn, komt de volgende teamleider naar me toe i.v.m. die collega. En ik zei dat ik Charley al gesproken heb dus dat het oke is.

Eenmaal in de shop, die ik dat er geen groepen worden verwacht. Dat betekent lekker schoonmaken!! Na de eerste schoonmaak word ik weer apart geroepen door James en Will. Ik doe mijn verhaal opnieuw en ze begrijpen wat ik bedoel.

Na afloop van m'n dienst, hoorde ik dat hij een gesprek heeft gehad en dat hij iedereen van housekeeping probeerde zwart te maken.
Dus dit wordt nog een leuke strijd...

'S avonds na het eten zie ik dat gisteren mijn pakketje is binnen gekomen van Mam & ed en van oma! Super leuk om uit te pakken, voelde me net jarig! 😋Helemaal blij mee en ik kan voorlopig weer even voort.

In de avond even bij Hannah en Charlotte (Hannah d'r roommate) gezeten en later kwam bron er ook nog bij. Vervolgens met z'n allen naar de bar gegaan en daar wat gedronken en wat wezen poolen. Kortom, leuke dag!!

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Marga en Edward (maandag, 02 april 2018 09:22)

    Goedemorgen mop,

    Als eerste veel plezier met je pakketje, heb er maar van alles ingedaan hoor inclusief je multivitamine pilletjes van thuis��.

    Lekker zo'n collega die iedereen zwart probeert te maken, en wel goed van je dat je er wat van gezegd hebt�.

    Fijn dat je een geslaagde dag hebt gehad.

    Geniet lekker van je koffie en chocomelk� en werk ze vandaag.

    Dikke kus van ons��.

    Ly❤❤

  • #2

    Roy (maandag, 02 april 2018 15:54)

    hey man, lekker dat je weer vers brood hebt op je kamer :-) Maar je kunt ook dagelijks vers ontbijten haha....alleen moet je er dan vroeg uit ;-)
    Nu kan je in ieder geval je eigen beleg gebruiken :-)

    Heel verhaal wat betreft je collega...heb je hem ook zelf aangesproken? Hopelijk heeft het effect, ben benieuwd hoe dat afloopt. Gisteren bij je zus en Mike samen met opa en oma gebruncht, was erg gezellig en lekker. Vanmorgen bij Suus en Daan gebruncht, nu relaxt thuis.

    Al een nieuwe datum voor de film gepland ?

    knuffie en have fun, mister Rodeo :-) ;-)

    xxxly