#44 A Walk with Jade

3 April alweer, time flies when you are having fun 😄. Vandaag is mijn vrije dag, en Jade en ik hebben besloten om samen naar Weymouth te wandelen.

Dus wekker gezet om 10 uur, heerlijk ontbijtje gehad en daarna naar Jade gelopen (ze woont soort van tegenover me).


Vandaag is het ook weer de dag dat ze room checks doen, en mijn kamer heeft weer een 10/10 😄.


Het weer is wisselvallig maar zonnig genoeg voor mij om te twijfelen of ik m'n zonnebril mee zal nemen of niet.

Gezien het de afgelopen dagen behoorlijk heeft geregend, is het pad behoorlijk modderig en glijden Jade en ik gezellig alle kanten op.

Aangekomen in Weymouth hebben we eerst bij de lekkere burgerzaak gezeten tegenover Tesco en daarna zijn we naar ASDA gelopen. Daar kwamen we Coral en Matt nog tegen en we konden mee terug rijden! Super fijn natuurlijk. Thuis aangekomen heb ik een heerlijke douche genomen en mijn nieuwe shampoo geprobeerd. Vervolgens hebben we dinner gehad en daarna heb ik heerlijk rustig op bed gelegen.

In het begin van de avond ben ik gaan skypen samen met Evert, Ismay, Melissa, Naomi en Jaimy. Vincent was er ook wel voor 20 seconden bij. Gelukkig werkt Skype altijd zo goed en is de WiFi op dit park ook zo fijn als iedereen er op zit.


Gezien het dinsdag is, is het free pool vanavond. Dus Charley, bron, Hannah, Scott, Jade en ik hebben heerlijk een avondje besteed aan pool.

Nu in bed en is het tijd om te slapen. Morgen begin ik 17.15 in de shop en vanaf 19.15 ben ik te vinden in de bar.

Xoxo

Reactie schrijven

Commentaren: 4
  • #1

    Marga (woensdag, 04 april 2018 07:39)

    Goedemorgen mop,

    Wat gezellig zo, met zijn 2 lekker naar Weymouth lopen, en als het weer mee zat was het helemaal top.

    Roomcheck had ik ook niet anders verwacht��.

    Wat heerlijk dat je je zo goed vermaakt daar, ben ik echt blij om.

    Zo te zien heb je nog steeds geen slaapmaatje gekregen, waardoor je wel heerlijk de ruimte hebt zo�.
    Lieverd, werk ze vandaag en vanavond veel plezier in de bar.

    Ly❤❤

  • #2

    Kimberley (woensdag, 04 april 2018 09:19)

    hee stinkie

    Heerlijk zo'n vrije dag. Fijn dat je ook weer wat beter weer hebt. Hier eindelijk ook gelukkig. Laat de lente/zomer maar komen.

    Weer een goed opgeruimde kamer dus� en nog steeds heerlijk alleen.

    Hebben wij met Skype nooit last van he... ��

    Werk ze
    Xx liefs

  • #3

    Roy (donderdag, 05 april 2018 10:24)

    hey man, datt was een mooie combi, lopend heen en rijdend terug. En natuurlijk weer het eea ingeslagen :-)
    Gezellig om zo met je vrienden te Skypen.
    Ik reageer niet altijd meteen en/of lang, maar dat snap je hopelijk wel ;-)
    Hoest met poolen gegaan? Nog steeds geen scheur in het laken? :-)

    knuf en liefs vanuit Hoorn
    xxx

  • #4

    Inge (donderdag, 05 april 2018 21:50)

    Aloa man,
    je hebt dus een goed besteedde en gezellige dag gehad. En meteen je voorraad weer aangevuld begrijp ik :-)... Doe je goed.
    En daarnaast weer bijgepraat met je maatjes in hier, moet vast goed zijn gegaan met die super WiFi haha.
    Hoe is het met het weer nu daar? Kunnen genieten van een lekker zonnetje vandaag? Hoop het voor je. Wij gaan dat elk geval dit weekend wel doen (als inderdaad komt wat beloofd wordt).

    Succes met alles elk geval, en spreken je snel weer.
    Liefs en heel dikke knuf,
    xxxx