#48 The rugby group

Jaja ik leef nog steeds. Ik heb het alleen een beetje druk.

De afgelopen dagen vooral bezig geweest met de voorbereidingen voor dit weekend. Er is een rugby weekend, oftewel een groep van 400 gasten komen dit weekend langs om te zuipen en de kinderen vermaken zich wel.

Zodoende zijn we bezig geweest om een extra bar te creëren in The BeachHouse. Er zijn ongeveer 10 extra werknemers van normaal AIGL (groepleiders) getraind om bar te draaien dit weekend. En waar sta ik? In de shop. hahahah. Opzich wel chill, maar had liever ook met de anderen in de bar gestaan, net wat gezelliger.

De kinderen blijven af en aan komen in de shop en de omzet tikt lekker aan😋. Gisteren ook nog even leuk gezeten met een groep die ik al eventjes niet gesproken heb omdat we allemaal bezig zijn. Erg gezellig en dat gaan we dan ook snel weer doen!

Nu even douchen... althans, als het warme water weer werkt... Erg fijn dit weer na een lange dag werken niet kunnen douchen...

Vanavond misschien stappen, maar dat hangt echt van mijn 'mood' af vanavond. Als ik moe ben, ga ik niet uit haha.

Door de werkzaamheden die ik deed van de week, heb ik meteen weer 2 punten kunnen aftekenen voor school. Nu hoef ik nog maar 2 dingen echt uit te werken en dan is het eigenlijk klaar. Over 2 weken is het 2e meet moment en eind april begin mei is de laatste en dan wordt m'n examen eindelijk aangevraagd!

Xoxo


Ps: poolen gaat nog steeds goed! Geen gaten 😄

Reactie schrijven

Commentaren: 5
  • #1

    Oma Kr. (zondag, 08 april 2018 09:21)

    Fijn dat je het naar je zin hebt en dat je het ook lekker druk hebt. Fijn dat je er weer punten er bij hebt Gisteren op gepast op quesmo. Met mij gaat het goed. Groetjes xxx�

  • #2

    Marga (zondag, 08 april 2018 11:30)

    Hoi Lieverd,

    Druk druk druk, maar dat doe je het ook voor, een heerlijk druk en gezellig weekend, en volgens mij is het weer bij jullie ook goed��, dus dat is helemaal mooi.

    Wat fijn dat de punten voor school ook goed gaan, en dan eindelijk straks je examen��.

    Lieverd, heel veel plezier met wat je gaat doen,

    Dikke kus ly❤�

  • #3

    Oma Gea Opa Douwe (zondag, 08 april 2018 12:02)

    Hoi man, toch wel weer fijn om wat van je te lezen, ik dacht al .....
    Lekker he als het zo druk is�
    Heb je nog steeds geen medebewoner op je kamer?
    Fijn dat het zo goed gaat voor school maar dat zat er wel in he.
    Hier is het ook allemaal oke in Spanje, alleen wil het weer niet doen
    wat het vorig jaar deed, dus het is wel een kouder windje.
    Liefje tot een volgende keer � xxxx

  • #4

    Roy (zondag, 08 april 2018 17:10)

    hey mister,

    zo heb je een hok vol koters, zo heb je een hok vol zuipende rugbyspelers...althans, dat is jouw inschatting. Wie weet zitten ze allemaal netjes aan de ranja met een rietje haha.
    Hoop dat je het weekend goed doorgekomen bent. Aan het weer zal het niet liggen, hopelijk daar net zo lekker als hier. Heb je verder al via de whap "gesproken", je bent dus weer op de hoogte. Dikke knuf vanuit Hoorn a la Playa en have fun.
    ly xx ;-)

  • #5

    Inge (zondag, 08 april 2018 19:23)

    Hey you,
    En.... heb je de rugby-clan overleefd? Waren het inderdaad zuipers of viel het mee? Je had in elk geval een rustige positie in de shop. Alhoewel ik me dat met al die kids nauwelijks kan voorstellen haha.
    Wat lekker dat je examen aanvraag in zicht komt. Gaat hard zo he?
    Onze bezigheden dit weekend weet je al, we hebben er elk geval van genoten. Veel te snel voorbij....
    Veel succes met alles de komende week en tot snel maar weer.
    Knuffie en xxx