#54 summertime

Zo, tijd om maar weer wat te schrijven. Merk dat ik er de tijd niet meer voor maak, maar er gebeurt ook niet zoveel.


Gisteren had ik m'n vrije dag en het was een prachtig weertje.  Dus ik besloot om lekker naar Weymouth te wandelen en daar rond te lopen. 


Ik heb trouwens nu een klein koelkastje in mijn kamer! Dus ik ga ook even boodschappen halen die gekoeld kunnen! 


Ik had niet verwacht dat het zo warm was, de telefoon gaf 10 graden aan, maar het was windstil en zon waardoor het echt heet was. Loop ik dan in m'n hoodie en jas... jas kon ik op de heenweg wel opbergen in m'n rugzak, maar na de boodschappen was daar geen plek meer voor.


En tja, dan heb je 2 tassen vol met boodschappen die best zwaar zijn, en mag je nog naar huis wandelen... yeey


Eenmaal thuis aangekomen heb ik de boodschappen opgeruimd, en even genoten van de zon. Na het avondeten kwam Jade gezellig langs en zijn we in de avond naar de bar geweest voor een quiz night, die elke donderdag avond plaatsvindt. 


Vandaag is het tijd voor housekeeping. Maar een late dienst, dus ik start om 1pm en ben om 9pm klaar. Daarna heel snel omkleden en dan ga ik uit met een aantal. Het is Alex zijn laatste avond hier, voor hij vertrekt naar PGL Windmill Hill. 


Hoe dan ook, met mij gaat het prima, ik kan en zal niet elke dag meer wat laten horen want daar heb ik simpelweg geen zin of tijd voor. Daarnaast gebeurt er ook niet altijd iets om over te schrijven.


Hoe gaat het daar? 


Xoxo

Reactie schrijven

Commentaren: 4
  • #1

    Marga (vrijdag, 13 april 2018 15:16)

    Hey mop,

    Zijn we weer��, wat een mooie foto's weer, en ook zo lekker dat eindelijk het mooie weer eraan komt, kan niet wachten tot ik bij je ben hoor�, ach nog 2wkn dan is het zover, yeah.

    Hoe hier alles gaat weet je, we hebben laatst nog gevideo belt.

    Werk ze vandaag en veel plezier met uitgaan.

    Groetjes van Edward en mijzelf.
    Ly❤❤

  • #2

    Roy (vrijdag, 13 april 2018 19:48)

    hey man, lekker weer aan de wandel geweest, en Weymouth is en blijft een leuk plaatsje. Wij hebben het alleen met sneeuw en vrieskou gezien, maar zelfs toen was het gewoon leuk.
    En de weg ernaar toe maakt het met dat mooie weer natuurlijk helemaal bijzonder en krijg je snel een zomergevoel, ondanks de 10 graden.

    Hier verder o.k., je bent op de hoogte via de whapp, en Inge is bijna afgestudeerd voor het fietsenmakersdiploma...van de week volgen de foto's :-)

    Gaaf dat je een koelkastje hebt! Maar er wil nog steeds niemand bij je op de kamer ? :-) ;-)
    Hoop dat je lekker hebt gewerkt, veel plezier met stappen en dikke knuf uit Hoorn XXX

  • #3

    Inge (vrijdag, 13 april 2018 19:54)

    Hey man,
    dat was weer een fijn dagje zo te lezen. Altijd leuk om te wandelen met mooi weer :-). Werd uiteindelijk dus wel een sjouwpartij.
    Is ook lastig in te schatten wat je aan moet in deze tijd van het jaar; wel/geen jas, en zo ja, hoe dik moet die jas dan zijn? Wat dat betreft zitten we in hetzelfde schuitje haha.
    Ondertussen genieten we hier wel van het fijne voorjaarsweer, voor zover werk dat toelaat uiteraard. Het zijn drukke tijden voor me, op het werk en thuis, maar dat mag de pret niet drukken. Alles met liefde en plezier :-) :-).
    Hoop dat je weer een gezellige werkdag hebt gehad, en voor vanavond have fun.
    Knuffels en xxx en tot snel maar weer

  • #4

    Oma Kr (zondag, 15 april 2018 11:45)

    Hoi Mitchell Wat een mooie foto's fijn dat je nu een koelkast heb dat is fijn met de warmte straks Je had een lekkere sjouw met je boodschappen. Het is hier bewolkt maar droog.nou tot de volgende keer Gr oma xxx