#59 twee maanden later

Alweer dag 59... Morgen zit ik hier precies 2 maanden. Time flies when you're having fun😊

Ik krijg dinsdag een roommate, ergens wel zin in hoor. Hopelijk is het een gezellig persoon. Hij is als goed is maar 1 jaar ouder dan mij, 22. Ik wacht het af. Mijn kamer wordt ook steeds meer huiselijk. Ik heb natuurlijk al een koelkastje overgenomen, en nu gaf mijn leidinggevende 2 boekenkasten weg aan mij, dus die staan nu ook mooi in de kamer😊 ook heb ik een kleed besteld voor aan de muur, nu heb ik een andere dan die ik besteld heb al binnen, en wacht ik nog op de goede versie 😋 ook heb ik een kleed gekocht en 2 kussens waardoor dat gedeelte op m'n bed gelegd wordt en functioneert als bank. Daarnaast ook wat fotolijstjes gekocht en donderdag krijg ik een vensterbank voor m'n raam, dankzij de technische dienst😁

Deze hele week wordt het prachtig weer, het is wel leuk want de temperatuur geeft bijvoorbeeld 14 graden aan, maar het voelt zo anders dan wij gewend zijn bij 14 graden, oftewel, de temperatuur in getallen zegt hier niet zoveel.

Maar gisteren was mijn vrije dag, en dat is de enige dag van de week dat het bewolkt en winderig was... dus ik ben lekker bezig geweest in mijn kamer en series gekeken. vandaag start ik pas om 17.15 dus ik kan nog even goed genieten van de zon though.

Ik kan niet wachten, over een paar weken komt de familie op bezoek ♥️ ik hoop dat het weer dan ook goed is hahaha.


Xoxo

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Marga (woensdag, 18 april 2018 13:19)

    Hey mop,

    Hier is het ook prachtig mooi weer, eindelijk de zon en een heerlijke temperatuur��.

    Je kamer ziet er al erg gezellig uit, heb je wel nog wat ruimte over gelaten voor je roommate��?
    Ik ben erg nieuwsgierig, nog even en dan zijn wij lekker bij je.

    Lieverd werk ze straks en we contacten weer een sowieso over 1 1/5week zie je ons verschijnen.

    Ly❤❤

  • #2

    Roy (woensdag, 18 april 2018 19:31)

    Alo Alo ! Tja, alweer 2 maanden ! Time flies inderdaad! Ben zelf ook alweer 4 weken een gebroken man :-) ;-) ;-(
    Leuk hoe je je kamer hebt ingericht, gezellie en huiselijk....maar tja, straks een roommate, dus misschien moet je wel wat verkassen? Hij zal ook wat ruimte moeten hebben hahaha... Je hebt er in ieder geval een gezellig welkom van gemaakt.
    En strx volop visite! Leuk dat Petra, Raymond en de kids ook komen...de jongens zullen het ws gaaf vinden daar.

    Temperatuur is hier onnederlands voor de tijd vh jaarr, en ook een beetje onRoys haha.....maar ik klaag niet, ben blij voor diegenen die nu even kunnen genieten. Vandaag 20 graden.

    Nu aan het werk, hoop dat je lekker gewerkt hebt. Succes m alles, have fun en geniet !

    mzzl, knuf en liefs xx