#61, #62, #63, national insurance number

Van links naar rechts: Maria, Samantha (nederlands), phoebe, ik, Suzan (nederlands)
Van links naar rechts: Maria, Samantha (nederlands), phoebe, ik, Suzan (nederlands)

Zo, weer eventjes een teken van leven tonen hier.

Om maar even te beginnen over het weer de afgelopen week, man man man, wat was het een heerlijk weertje zeg! Ik heb echt genoten. En dan heb ik ook nog de mazzel dat ik afgelopen vrijdag naar Southampton moest.

Naja mazzel, ik en 11 anderen, of beter gezegd, 11 anderen en ik, moesten naar Southampton om een national insurance number aan te vragen. Dit is eigenlijk een beetje hetzelfde als de belastingdienst hier. Zo kan ik geld terugkrijgen als ik weer naar Nederland ga. Geen idee nog hoe dat werkt, maar dat zal ik nog wel uitzoeken later. Hoe dan ook, we kregen de treinticket en uren uitbetaald en het was 26 graden dus heerlijk genieten zeg ik zo. Na het gesprek gingen we nog even naar de Primark daar😌 gezien er een aantal shirts op mysterieuze wijze zijn verdwenen (waarschijnlijk kwijtgeraakt in de wasmachine), heb ik even 4 nieuwe shirtjes gekocht. Daarna weer teruggegaan. PGL zou zorgen dat er voor ons een taxi klaar zou staan, nou die stond er ook, maar het was een 4 zits in plaats van een 5 zits gezien we met z'n 5-en waren (7 met een PGL busje, en 4 anderen en ik in de trein). Dus moesten we weer 20 minuten wachten alsnog... En normaal gesproken vind ik dat niet zo erg, maar eens per maand is er een thema avond voor het diner, en dit was vanavond Chinees! Gelukkig waren we nog op tijd aangekomen en konden we meteen aanschuiven. En owwww, wat heb ik genoten zeg.

Gisteren heb ik gewerkt bij housekeeping, heerlijk ontspannen en wederom genoten van de zon. Ook heb ik m'n maandelijkse review gehad. Die was goed! Het enige is dat ik moet opletten met m'n taakverdeling, ik neig nogal om mensen te zeggen wat ze kunnen doen, maar ik ben op het zelfde niveau als zij, maar dat was geen slecht puntje hoor! Ook ga ik een keer een evenement in de bar organiseren, want dat staat goed op mijn cv. Gezien ik op een bepaald punt klaar zal zijn voor een rol als teamleader (de worden van mijn teamleader James). Dus dat betekent dat hij dat in me ziet en dat vond ik heel fijn om te horen!

Vandaag was een relatief korte dag. Ik starte om 10.45 en om 16.30 was ik al klaar. Het is een rustig weekend met bijna geen gasten, dus in de shop was ook niemand... ja 3 staffmembers die wat kwamen halen😂. Daarna de bar klaargezet voor vanavond en nu een avondje niks. Net in bad gezeten en nog even de laatste en eerste zonnestralen van vandaag meepakken. Hele dag was het zo mistig dat ik de zee niet eens meer kon zien. Vannacht was er een enorme hoosbui met onweer en bliksem, was prachtig om te zien though.

Ik hoop dat jullie ook een fijn weekend hebben gehad! 😁

Xoxo

Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Roy&Inge (zondag, 22 april 2018 21:50)

    Hey man,
    dat was een nuttig dagje dus in Southampton.... Geld vangen voor een dagje op pad en hopelijk levert het later ook nog wat op. Leve de belasting :-),
    Maar uhhhh.....wat voor wasmachine is dat? Een soort Packman waarin spullen verdwijnen??? Nou ja, op die manier vernieuw je elk geval je garderobe, gewenst of niet gewenst.
    Zou mooi zijn als de volgende stap inderdaad richting teamleader kan gaan, weer een stapje verder.
    Hoe gaat het met de afronding van je verslag en examen? Iets verder gekomen in het contact met school?

    Hier alles oke. Heerlijk weekend achter de rug, en super fijn voorjaarsweer. Jammer dat het volgende week over is met de pret. We moeten de jas weer aan. Maar dit hebben we elk geval weer fijn meegepakt.

    Veel succes de komende week met alles en zijn benieuwd naar je nieuwe room-mate.....

    Liefs en heel dikke knuf van ons
    xxx

  • #2

    Marga (zondag, 22 april 2018 23:16)

    Hoi mop,

    Wat heerlijk zo'n dagje Southampton en nog betaald ook, wat wil je nog meer�.

    Wat goed dat je al bíjna klaar bent voor teamleider��.

    Hier is het weer nog steeds goed, al zou het wel slechter worden, eerst zien dan geloven, haha.

    We contacten nog ivm aankomend weekend(zo'n zin in, haha)

    Lieverd, fijne week een ly❤❤