#70 Visitors

Tja, dat was het alweer😭 de dagen gaan soms zo snel voorbij, en zeker op de momenten wanneer je dat liever niet hebt... maar ach, wat doen we er aan? Genieten van de momenten die er zijn.

 

Al een tijdje keek ik er naar uit,  maar vrijdag kreeg ik eindelijk visite!! Moeders en Ed kwamen een weekendje langs! 

 

Ik werd al vroeg wakker en kon daarna niet meer slapen... helaas... maar ik wist hun vluchtnummer en vliegtuig, dus ik kon precies zien waar ze vlogen en op het moment dat ik dacht, ze gaan landen, vliegen ze over het vliegveld... ze maakten een doorstart. Dus nadat ik een bericht kreeg dat ze geland waren, wist ik al dat ze een doorstart maakten tot verbazing van hun 😋 handig hè dat internet  💁🏼‍♂️ 

 

Uiteindelijk na een kapotte trein en 20 min vertraging zijn ze eindelijk in Weymouth aangekomen waar ik ze heb opgewacht.

 

Jammer genoeg is dit een dag die voorspeld was met alleen maar regen, maar we maken er het beste van en proberen naar het centrum te lopen om wat te drinken. Uiteindelijk bij Costa gezeten en daarna nog even snel naar ASDA wat boodschappen gehaald (moet ook gebeuren he).

 

Vervolgens met de taxi terug gereden en de sleutel opgehaald. eenmaal de spullen in de kamer gezet, nam ik ze mee voor een TourDePark, even een rondleiding geven over het park. Waarbij we eindigde bij de eetzaal zodat we meteen even gingen avond eten. In de avond gezellig met z'n 3-en naar de bar gegaan en een paar potjes gepoold. Ook was het natuurlijk koningsdag, maar dat kennen ze hier niet, dus Suzan, vera, Samantha en ik (als nederlanders) brachten daar wat verandering in. We hadden vlaggetjes schmink en oranje kransen, dus we zorgden ervoor dat bijna de hele bar, inclusief gasten oranje gekleed waren hahah. 🇳🇱👑We gingen allemaal niet te laat naar bed want het was voor beide een lange dag. 

 

De volgende ochtend vroeg opgestaan voor het ontbijt. Was weer even wennen, ik ontbijt normaal gesproken in mijn eigen kamer omdat ik toch niks anders eet dan brood daar, dus dan kan ik dat net zo goed in mijn kamer eten op een tijd dat ik zelf wil en kan.

 

Na het ontbijt gingen we even rondlopen en de groepen bekijken die de activiteiten uitvoerde. Ook al zie ik dit regelmatig, is het toch leuk om dit elke keer weer te zien. Ook heb ik last minute nog kunnen regelen dat we konden abseilen!!! Super gaaf om te doen en ik ben dan ook heel trots dat ze het allebei gedaan hebben! Persoonlijk vond ik het ook een super ervaring om te doen (was ook mijn eerste keer). Na het Abseilen nog even geluncht en daarna door naar Archery (pijl en boog schieten). Ook dit was superleuk om te doen en er we werden er snel beter in (al was het bij mij meer van "oh ik wordt beter, onee toch niet, ooh jawel, nee laat maar).

 

Nadat we klaar waren met schieten, zijn we naar Weymouth gegaan. Het weer was veel beter en we hebben dan ook wel mazzel gehad. Daar een aantal dingen gezien en gekocht en daarna nog even een bakkie gedaan. In de avond gegeten en nog even naar de bar gegaan om te poolen. Maar ja, als je plezier hebt gaat de dag zo voorbij...

 

En dan is het alweer zondag. Om 1 uur staat de taxi klaar en gaan ze op weg naar huis. Voor die tijd dus nog even ontbijten samen en nog even over het park lopen. Ook al is de bar nog dicht, kan je er wel gewoon in. Dus even gezellig tafeltennissen en als afsluiting nog even een bakkie in mijn kamer. En tja, dan is het dus zoals ik al begon, voorbij... Ik heb een heerlijk weekend gehad en ik vond het super fijn jullie weer even te zien en te 'voelen'. We houden contact!

 

Het volgende bezoek staat alweer (bijna letterlijk) voor de deur, morgen komen de Massies langs en ik heb er erg veel zin in om ze te zien!

 

Fijne avond!

 

xoxo

Reactie schrijven

Commentaren: 4
  • #1

    Marga en Edward (zondag, 29 april 2018 20:38)

    Hoi mop,

    Wij hebben ook ontzettend genoten hoor, je kijkt er idd erg naar uit en voor je het weet ben je weer in het regenachtige en koude Nederland, net of we er niet weggeweest zijn, haha.

    Heel veel plezier met de Massies, en natuurlijk ook met Kimberley.

    Dikke kus en ly�❤

  • #2

    Roy (zondag, 29 april 2018 20:49)

    hey man, leuk dat je het weer naar je zin hebt gehad, ook al was het erg kort. Maar des te meer kun je van die momenten genieten.
    En morgen weer feest, en vrijdag wéér visite....nice!
    |Je hebt nu natuurlijk wel een voorsprong met boogschieten op de Massies haha.

    Leuk dat je het oranjegevoel erin hebt weten te krijgen met de meiden haha.

    Veel plezier de komende dagen en wij gaan alvast plannen voor het najaar...dan ben ik hopelijk weer heel, en blijf ik dat ook haha ;-)

    knuffie en liefs! xx

  • #3

    Inge (zondag, 29 april 2018 22:06)

    Wat fijn te lezen dat jullie allemaal hebben genoten dit weekend. Veel gedaan ook, leuk. Op de foto's ziet het er elk geval heel professioneel uit, vooral het boogschieten :-).
    Jammer dat de tijd dan weer zo hard voorbij vliegt.
    Gelukkig staan het volgende familiebezoeken alweer voor de deur. Voorlopig is het ff gedaan met je rust haha.
    We zijn stiekem wel een beetje jaloers hoor :-). Wat pappa al schrijft....we gaan ook maar alvast plannen.... Al duurt het nog wel even.... hebben we alvast wat om naar uit te kijken (en tijd om stiekem te oefenen op de activiteiten hihi)

    Succes met alles van de week, en geniet er van!
    Liefs en dikke knuf
    xxxx

  • #4

    Kimberley (zondag, 29 april 2018 22:31)

    Hee aapje,

    Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad. kort maar de tijd vliegt al helemaal als je het naar je zin hebt.
    Fijn dat je mama en ed weer even gezien hebt.
    Nu deze week bezoek van de massies en vrijdag sta ik op de stoep. Nu al zin in. �

    Leuk trouwens dat jullie toch nog koningsdag hebben gevierd.�

    Xx