#79 familie week overzicht

Oke, ik weet niet of ik de week zal vertellen vanaf het oogpunt nu, of die van het moment zelf per week. dus het kan een beetje mixen... Maar jullie snappen het wel 😃 Bereid je voor op een lang verhaal.

 

Tja, ik ben geëindigd met mijn verhaal dat mam en Ed weer naar huis gingen.

 

Maandag

Werken, tja, na een weekendje vrij te zijn geweest is het nu maar weer eens tijd om te werken. ik werk tot half 4, en daarna komt de familie Mas op bezoek. Deze werkdag is zo raar he, het voelt als een snelle dag omdat er zoveel gebeuren moest in een korte tijd, waardoor de tijd eigenlijk veel te snel gaat, maar aan de andere kant duurde het ook best lang gezien je iets leuks had om naar uit te kijken!

 

Na te hebben gewerkt, loop je rond en zie je ineens de auto staan in de buurt van de receptie. Draai je je om, om vervolgens naar buiten te gaan, zie je ze staan in de bar. Super leuk en het was dan ook fijn elkaar weer te zien. Het weer zat ook mee en we hebben alles uitgeladen en naar de kamer gebracht. Ook hebben ze mijn tv en nieuwe Xbox meegenomen vanuit Nederland. Zo kan ik ook eens iets anders doen dan alleen Netflix of school.

 

Na het uitladen was het tijd om aan te schuiven bij het diner. even een korte uitleg geven hoe het werkt en daarna eten! in de loop van de avond zijn we nog naar de bar gegaan en gingen we darten en tafeltennissen.

 

Vervolgens zijn we naar huis gegaan gezien ze een lange reis achter de rug hadden en ik ook best moe ben.

 

Dinsdag

Euhmmm, das het nadeel he van niet direct een blog plaatsen, nu moet ik terug denken wat ik/we heb(ben) gedaan.

 

Maar ik weet het weer (10 min. later, maar dat merken jullie verder niet hahah). De dag begon lekker vroeg, om 07:45 stonden we alweer klaar voor het ontbijt. Want er staat iets leuks op het programma!

 

Het was een aardig geregel, maar ik heb een aantal activiteiten kunnen regelen voor de jongens en ikzelf.

 

we gingen om 09:00 op weg naar de Zipwire! de Zipwire is een enorm lange en hoge lijn waaraan je naar beneden roetjst. Het is best gaaf om te doen en ik ben dan ook blij dat Suzan en Vera ons wilde helpen begeleiden als instructeur. Daarnaast zijn ze nog allebei Nederlands ook dus dat was ideaal voor de jongens.

 

Het was enorm leuk om de dag te starten op deze manier en om 10:30 was het tijd om naar een andere activiteit te gaan, geregeld met Nicola. We gaan, net als wat ik met mam en Ed heb gedaan, abseilen! Dit was niet voor iedereen weggelegd maar het was alsnog super leuk om te doen of om te zien!

 

Vervolgens was het alweer tijd om te lunchen. Na de lunch gingen we op pad naar Durdle Door. Onderweg kregen we nog een verdwaalde regenbui en daar was het behoorlijk winderig, maar het was alsnog prachtig om te zien. Daarnaast begon de zon later ook nog te schijnen! Heerlijk zo en erg leuke foto's gemaakt. Nu weer terug naar het park om nog even een uurtje rust t pakken gezien ik om 17:15 gewoon weer moet werken. Na een vrij rustige avond in de bar is het dan eindelijk tijd om te slapen.

 

Woensdag

Tja, dit is een korte dag wat dat betreft, ik begon met werk om 10:45, en ik was klaar om 20:00. Vervolgens heb ik gevraagd of iedereen om 20:15 bij het prieeltje klaar wilde staan want ik heb nog een onverwachtse activiteit geregeld. Schermen! Super leuk en erg geinig om te doen. Of ik er goed in ben? naah, laten we het daar maar niet over hebben hahaha. In tegenstelling Tot Dario, die kreeg de vraag of hij het al vaker had gedaan gezien de manier hoe hij het doet. Daarna met z'n allen naar de bar gegaan en weer een aantal leuke potjes dart en tafeltennis gespeeld.

 

Donderdag

Hmmm, alweer de laatste dag dat ik met de familie Mas ben, de tijd gaat soms echt veel te snel. Vandaag eerst weer een dagje werken tot half 5, en daarna met z'n allen eten. Want we hebben een drukke avond voor de boeg. Ook vandaag heb ik een aantal activiteiten kunnen regelen. Als eerste gaan we op de Giant Swing met Will als instructeur. een grote schommel die erg hoog is en je eerst een stukje valt voordat de kabel strak staat. We hebben erg genoten om dit te doen en te zien en als het zou kunnen zeker voor herhaling vatbaar! Dankzij charlotte, mijn buurvrouw, gingen we ook nog Sensory Trail doen. hierbij worden we allemaal geblinddoekt en als een soort polonaise achter elkaar aan. Charlotte vertelde een verhaal en omdat we geblinddoekt waren creëer je een totaal eigen beeld en staan je zintuigen op scherp, waardoor alles anders aanvoelt. Tenslotte zijn we ook nog gaan boogschieten, Ook dit ging er serieus aan toe en we hebben ook een aantal leuke spelvarianten gespeeld hierop. al met al een geslaagde laatste dag.

 

Vrijdag

Tja, na iedereen gedag te hebben gezegd gisteravond, is het voor mij tijd vandaag om er weer lekker vroeg uit te gaan. Vandaag komt Kim langs en haal ik haar op vanuit Southampton. om 7:50 de trein en dan 90 min. in de trein... Het weer is prachtig en we boffen dan ook met het weer dit weekend. Natuurlijk ben ik een uur te vroeg op het vliegveld, dus nog even tijd voor een heerlijke Costa Hot Choc met cream en marshmallows!! love it. Vervolgens is ze er dan eindelijk! Toch fijn om je zus weer te zien. Vanaf airport de trein genomen naar het centrum van Southampton. Daar heerlijk rondgelopen en wat gedronken. Ook is daar een Primark dus nog even wat kleding en sokken gekocht. Maar de dag gaat zo snel voorbij. Eenmaal in Weymouth aangekomen hebben we daar nog even rondgelopen en gezien we samen een tattoo willen nemen, zijn we meteen even naar de tattoo shop gegaan en geïnformeerd wanneer er plek is en hoeveel het kost. uiteindelijk konden we ter plekke terecht en hebben we allebei een mooie herinnering aan dit avontuur.

 

Zaterdag

Durdle Door, jep, deze naam is al eerder voorbij gekomen deze blog, maar nu doen we het wandelend. De laatste keer dat ik dit heb gewandeld, was tevens ook de enige keer tijdens de sneeuw! Nu is het 25 graden en geen wind, volop in de zon. Samen om 09:00 vertrokken en heerlijk ontspannen gelopen. Af en toe even gestopt en wat foto's gemaakt en wat gedronken. Op de locatie van bestemming leek het net Zandvoort! Zo druk, waardoor we besloten om op een afstand boven aan de klif te zitten voor een ruim half uur en daar ons brood te nuttigen.

 

En dan, dan moet je ook weer 3,5 uur terug wandelen... gezien we allebei halverwege de terugweg last aan onze enkels, knieën en hoofd kregen, twijfelde we over een taxi, maar we hebben het volbracht! We zijn gestopt bij Smugglers inn, en hebben hier gegeten en gedronken op het buiten terras.

 

In de avond nog eventjes naar de bar geweest en daarna dood op bed gelegen gezien we de hele dag op pad zijn geweest.

 

Zondag

En opnieuw een prachtige dag, waar we dan ook zeker gebruik van maken! Ik heb kaarten geregeld voor Kim en ikzelf voor Sealife Weymouth.

 

Dus om 10 uur een taxi gebeld en direct naar SeaLife gereden. erg leuk ook om te zien maar niet super groot, na 2 uur ben je er ook wel weer klaar. vervolgens even door Weymouth gewandeld en op de boulevard gezeten en genoten van de zon!. In de namiddag samen een kaasplankje gedaan en daarna samen uitgenodigd door Leanne voor een BBQ bij haar voor. Erg lekker en gezellig! in de avond een staff party gehad met thema western, dus last minute heb ik nog wat kleding kunnen regelen en het was dan ook voor beide erg gezellig.

 

Maandag

En ook dit weekend gaat net zoals de andere dagen zo voorbij... Vandaag samen ontbeten en nog even over het strand gewandeld en gezeten. even ontspannen de ochtend doorkomen. In de middag nog even Naar Weymouth en geluncht samen bij RendezVous. En uiteindelijk naar het station gelopen om daar op de trein te wachten. Het voelt zo raar om d'r zien te vertrekken met het idee dat je haar bijna een half jaar niet ziet...

 

Hoe dan ook, ik heb een top 1,5 week gehad en met super veel plezier kijk ik terug naar deze week! Gelukkig heb ik ook foto's die er beelden bij geven!

Reactie schrijven

Commentaren: 4
  • #1

    Marga (woensdag, 09 mei 2018 07:51)

    Hoi lievie,

    Wat een verhaal zeg, maar je hebt dan ook aardig wat gedaan die 1,5week.
    Het nadeel is, dat je het nu qua fam bezoek, erg rustig hebt�.

    Je foto's zijn erg mooi en het weer gelukkig ook.

    Lieverd, werk ze vandaag/vanavond en we contacten weer.

    Ik heb je gister nog gezien en gesproken, dus ik was al op de hoogte.

    Dikke kus en ly❤❤

  • #2

    Roy (woensdag, 09 mei 2018 08:49)

    het heeft even geduurd, maar dan heb je dan ook meteen een lang verhaal haha....wel leuk dat je het toch nog chronologisch hebt kunnen vertellen, maakt het voor de lezer ook wat duidelijker.
    Ik heb van Petra en Raymond inderdaad begrepen dat het allemaal goed geregeld was en dat ze het met de jongens erg naar hun zin hebben gehad. Jammer dat Ceylan ziek werd, juist nu....maar tja, dat overkomt je, heb je niet voor het kiezen....
    Maar door de combinatie van de mooie omgeving, de activiteiten, het feit dat jij daar zit en toch nog redelijk goed weer is de week voor hen omgevlogen en kunnen zij en jij terugkijken op een gezellig onderonsje :-)
    En ook met Kimberley natuurlijk volop kunnen genieten, helemaal omdat het weer mee zat...
    Tja, de vroegere vakanties met name Schotland, Wales en Ierlandwaarin we vaak op pad waren hebben er ws ook toe bij gedragen dat je nu ook nog lekker geniet van het wandelen...Kimberley doet het natuurlijk al vaker, maar nu pak jij het ook weer op :-)

    Mooie foto's wat het geheel compleet maakt. Een leuk verslag, en ook al waren we al op de hoogte, toch blijft het leuk om een "dagboek" te lezen.

    Have fun, dikke knuf en "we keep in touch" !
    XXX
    ly

  • #3

    Inge (woensdag, 09 mei 2018 21:28)

    Zo... dat was ff een heel boek wat je hebt geschreven :-). En nog gelukt ook om alles zo achteraf weer te kunnen weergeven. Leuk om te lezen.
    Jammer altijd dat de tijd zo hard gaat he. Zo kijk je er naar uit dat iedereen komt en zo is het alweer voorbij. Elk geval een teken dat je je hebt vermaakt. Jullie hebben ook zoveel leuke dingen gedaan. Gelukkig dat het weer ook nog meezat, zeker het afgelopen weekend. Je kunt wel zien dat je veel buiten bent. Lekker bruin koppie krijg je al.

    En nu weer volop aan de bak .... Veel succes weer met alles, en vooral veel plezier met alles wat je mag doen :-)!

    Liefs en knuffels
    xxx

  • #4

    Kimberley (woensdag, 09 mei 2018 22:56)

    Hee brother,

    Ik heb het erg leuk gehad met je! Jammer dat die dagen ook zo voorbij vliegen.
    Wie weet is er nog wel een mogelijkheid voor me later het jaar... Who knows.

    Succes nog verder en geniet ervan. Het is iedergeval wel een leuke plek voor je.

    Xxx❤️