#97 drie weken later

Tja, dat is alweer eventjes geleden. Maar ik ben er nog steeds in levende lijve.

 

Deze keer begin ik eens andersom, hoe gaat het daar in het o zo zonnige Nederland momenteel? goede pinksterdagen gehad?

 

Zo en nu weer de aandacht op mij gericht 😝 Wat is er allemaal gebeurt in de 3 weken tijd sinds mijn laatste blog, nou eigenlijk bijna niks... Nou lekker is dat zal je wel denken, eindelijk een blog online, gebeurt er niks, naja bijna niks. 

Mijn laptop is overleden... Ja precies nu, op het moment dat ik mijn verslag wilde opsturen naar Rikki, mijn stagebegeleider, begaf mijn computer het. Waarschijnlijk is mijn moederbord overleden, maar er zit gelukkig nog garantie op, yeey🎉.

Dus pap gaat hem opsturen als ik in juli overkom naar nederland.

 

Jaa, dat lees je ook goed, ik kom in Juli terug naar Nederland voor 2 weken. Klinkt zo gek he, op vakantie naar Nederland naar huis. Maar ik kan niet wachten om Gizmo, Jaida en uiteraard de familie en vrienden weer te zien! Voor hen die het niet meegekregen hebben, ik zou oorspronkelijk tot Juli blijven en daarna hier klaar zijn, maar ik ben gevraagd of ik het hele seizoen kan blijven dus daarom kom ik alleen in juli 2 weken naar huis i.v.m. diplomering en daarna blijf ik weer in Engeland tot en met Okotber.

 

En ja, ook dat lezen jullie goed, ik ga hoe het er nu naar uitziet, slagen in Juli! een jaar sneller dan dat de opleiding normaal duurt! ik ben echt heel blij dat ik het zo gedaan heb

 

Oja, ook heb ik een nieuwe bank geopend in Engeland, gezien ik ook wat wil doen en ik ook geld wil overmaken naar mijn Nederlandse bank! 

 

En ja, verder wat is er verder gebeurd? ohja! ik ben weer van kamer veranderd 🙄. Ja, ja, ik probeer te beloven dat ik het niet weer zal doen haha. Maar ik woon nu helemaal bovenaan weer bij Hannah en Charley en James. Ik woon samen met Tee, een vriendin en ook van Housekeeping, dus makkelijk voor ons beide gezien we elkaars rooster weten.

 

Mijn examen is ook aangevraagd en wordt binnenkort verzonden naar Engeland!! Mijn verslag is ook af en ik hoef alleen nog een paar bijlagen toe te voegen! dan kan ik die verzenden naar Nederland en ben ik klaar!! komt nu zo dichtbij he, maar ook wel fijn hoe het nu gaat allemaal.

 

Verder heb ik niet veel meer te vertellen, maar ik vind dat ik alsnog best wat verteld heb dan dat ik op het begin kon bedenken, maar als ik eenmaal typ, denk ik er niet meer bij na en gaat het allemaal vanzelf.

 

Een hele fijne zonnige week gewenst en ik spreek jullie snel! 

      

Oh btw, ik heb geen geheugen meer op deze site vrij, dus het kan zijn dat in de volgende blog een link staat naar een nieuwe website van mij 😁 yeey.


-xoxo-

Reactie schrijven

Commentaren: 6
  • #1

    Roy (zaterdag, 26 mei 2018)

    hey man, leuk verhaal weer, altijd leuk om naast de whatsappies op de hoogte te blijven van het wel en wee in Engeland.
    Mooi dat je kamergenote bevalt, en ook je kamer zelf....is het net zo groot (of klein) als de vorige kamer? En past alles er in ?
    Lekker dat je nu ook wifi op je kamer hebt, deel je dat samen met Tee ? Wel grappig zo samen, valt me mee dat het mag.....maar tja, jullie zijn tenslotte volwassen hahaha....

    Top dat het zo goed gaat met alles, en dat je je bijna geen zorgen meer hoeft te maken wat school betreft....gelukkig dus gewoon een jaar eerder klaar ! Top ! maar eerst alles afronden zodat het zeker is, en dan kunnen we met z'n allen juichen ;-)

    Gelukkig heb je daar een andere pc tot je beschikking, kan je mooi doorgaan met alles....
    En als je in juli hier bent is het hopelijk snel geregeld met de laptop.

    Have fun maar weer, geniet van het mooie weer, je collega's en het werk, en tot snel. Gelukkig is het voor je het weet alweer juli ;-)

    dikke knuf, ly!
    xxx

  • #2

    Inge (zaterdag, 26 mei 2018 23:20)

    Hey man,
    wat heerlijk dat je nu echt bijna klaar bent. Nog de laatste puntjes op de i en afrondingen en dan op naar het diploma.
    En fijn dat we je dan weer ff een paar weken in de buurt hebben :-). Zullen drukke weekjes in Holland voor je worden haha.

    Wat een gezellige foto's heb je erbij geplaatst. Staat je nieuwe roommate daar ook op? Gezellig dat je elk geval weer een passende roommate hebt. Ben je alweer helemaal ingericht op je nieuwe stek?

    Hier inderdaad aldoor heerlijk weer. Echt genieten buiten. Fijn om na het werk naar huis te fietsen en buiten in de tuin neer te strijken. Wel mijn weertje hoor haha. Maar je begrijpt dat hier de meningen over verdeeld zijn thuis :-). Verkoeling zoeken richting IJsselmeer helpt elk geval.
    Hoop dat het bij jou net zo goed de doen is, het lekker zomers weer is. Geniet er in dat geval lekker van.
    Spreken elkaar snel weer.

    liefs en warme knuffels
    xxxx

  • #3

    Marga en Edward (zaterdag, 26 mei 2018 23:35)

    Hoi Lieverd,

    Hier poging nummer 2, haha.
    Mijn eerste verhaal helemaal weg, hoe dat kan? Geen idee��.

    Heerlijk idee dat je bijna klaar bent, zo ontzettend trots op je�.

    We contacten natuurlijk elke dag, dus ben ook van alles al op de hoogte, heb dus niet zo heel veel te schrijven, haha.

    In ieder geval wel heel fijn dat het met Tee zo goed klikt en jullie je kamer helemaal eigen hebben gemaakt.

    We kijken erg uit naar Juli hoor, maar voor je het weet is het zover�.

    Lieverd, nog veel plezier en we contacten weer snel.

    Dikke kus en knuffels van ons��.

    Ly❤❤

  • #4

    Oma Gea en Opa Douwe (zondag, 27 mei 2018 22:49)

    Hoi Mitch wat fijn om weer een blog van je te lezen, gezellig .
    Maar dat je in juli een paar weken thuis ben wist ik inmiddels al, kijk er wel naar uit hoor.
    Fijn dat je weer een roommate heb, net zo gezellig he.
    En dan al bijna klaar met je studie, knap gedaan!!!�
    En het werk is nog steeds leuk?
    Tot volgende keer met een dikke kus ��

  • #5

    T.Marjory (maandag, 28 mei 2018 20:22)

    Hoi Mitchell
    Net een lang verhaal aan je geschreven, maar er is denk ik iets mis gegaan.
    Veel succes verder! Het gaat heel lekker met je zo te lezen.
    Leuk om zoiets mee te maken.
    Lfs, T.Marjory XXX

  • #6

    Hoi Mitch (vrijdag, 22 juni 2018)

    Hier een teken van mij. Ik denk ik kijk eens op je blog en daar zie ik dat er weer op geschreven en een paar leuke foto's. Ik kijk er naar uit om je weer te zien. Nog maar een weekje en dan ben je weer voor 2 weken weer hier. En het bevalt het je nog. Ik hoor het wel gr.oma���